خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج:

ناوگان آتش نشانی مجهز به ۱۰۵ دستگاه خودروی عملیاتی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۹۶

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در رونمایی تجهیزات و خودروهای جدید آتش‌نشانی، گفت: مجموع خودروهای ناوگان آتش نشانی کرج به ۱۰۵ دستگاه خودروی عملیاتی رسید.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد یساولی در مراسم رونمایی از تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج، اظهار کرد: پیش از این، امداد و نجات در شهر کرج توسط ۹۸ دستگاه خودروی عملیاتی (شامل ۹۳ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین، ۲ دستگاه نردبان ۳۲ و ۵۵ متری و ۳ دستگاه تریلی ۳۰ هزار لیتری آب) صورت می‌گرفت که با خریداری هفت دستگاه خودروهای جدید، مجموع خودروهای ناوگان آتش نشانی کرج به ۱۰۵ دستگاه خودروی عملیاتی رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: خودروهای خریداری شده شامل یک دستگاه خودروی سبک و شش دستگاه خودروی نیمه سنگین حریق (شش تن و هشت تن) با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال، بازسازی کامل ۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال خرید تجهیزات و ادوات عملیاتی شامل(تجهیزات اطفاء حریق، تجهیزات ایمنی و انفرادی آتش نشانان، امداد و نجات، سیستم هیدرولیکی، برش، دستگاه تنفسی، تشک نجات و...)با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال است که با تجهیزات کامل به بهره برداری رسید.

یساولی با بیان اینکه تجهیز امکانات و ماشین آلات برای آتش‌نشانی ادامه خواهد داشت، گفت: در تلاش هستیم این سازمان از لحاظ تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی به روز و درحد مطلوب شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز