خبرگزاری کار ایران

انفجار 3 تریلی نفتکش در جاده خسرو آباد (محور کرند-اسلام‌آبادغرب) یک کشته به همراه داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۴۱۶

در برخورد سه دستگاه تریلی عراقی و ایرانی حامل سوخت در جاده دالاهو - اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه موجب بروز آتش سوزی در این محور ترانزیتی شدو یک کشته به همراه داشت.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ عبدالحسین زارع فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه  ضمن تایید این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت ۸ صبح امروز سه دستگاه تریلی شامل ۲ دستگاه عراقی حامل سوخت نفتا و یک دستگاه تریلی ایرانی حامل مازوت در محور دالاهو - سمت اسلام آباد حوالی روستای خسروآباد با یکدیگر برخورد کردند که موجب آتش سوزی شد.

سرهنگ زارع افزود: این حادثه زمانی روی داد که ۲ تریلی عراقی حامل نفتا قصد سبقت گرفتن از تریلی ایرانی را داشتند ولی به یکدیگر برخورد کردند که انحراف آنها موجب تصادف با تریلی ایرانی نیز شد.

وی ادامه داد: برخورد این تریلرها با یکدیگر موجب آتش سوزی شد که متاسفانه موجب فوت یکی از رانندگان تریلی گردید  و گروه های امدادی در حال پاکسازی منطقه و مهار آتش هستند.

نفتا نوعی سوخت مایع هیدروکربنی با تبخیر و اشتعال بالا است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: با وجود این حادثه رفت و آمد از جاده جایگزین قدیمی خسروآباد در جریان بوده و مشکلی برای تردد خودروها بوجود نیامده است.

سرهنگ زارع عدم رعایت فاصله طولی از سوی تریلی‌های عراقی را دلیل این حادثه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز