خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی ۲۰۵ تیم عملیاتی هلال احمر به بیش از ۷۸۰۰ نفر در برف و کولاک ۵ روز اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۳۹

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برف و باران در ۱۶ استان، گفت: ۲۰۵ تیم در عملیات امدادی ۵ روز اخیر، حضور داشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر؛ محمودی با اشاره به اقدامات امدادی هلال احمر در پی بارش برف و باران طی ۵ روز اخیر- از سوم تا ساعت ۶ صبح هشتم بهمن-، با بیان این که ۱۶ استان کشور متاثر از برف و کولاک بودند، گفت: با توجه به بارش‌های برف و باران، در ۵ روز گذشته و در ۱۶ استان‎ آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندارن، همدان و  یزد، ۷۵ محور کوهستانی، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی افزود: امدادگران هلال احمر در این مدت زمان به ۷۸۵۰ حادثه‌دیده امدادرسانی و برای ۱۳۹۳ نفر اسکان اضطراری فراهم کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: ۲۰۵ تیم عملیاتی شامل ۶۱۶ نفر، در عملیات رهاسازی ۶۶۵ دستگاه خودرو از برف شرکت کردند.

محمودی گفت: در این مدت زمان ۱۱۸۲ تخته پتو، ۶۰ بسته غذایی، ۶۳۷ بطری آب معدنی، ۱۹۶ قوطی کنسروجات، ۸۸۶ قرص نان، ۱۸ کیلوگرم خرما و ۴۲۹ بسته بیسکوییت توزیع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز