خبرگزاری کار ایران

رهاسازی بیش از ۶۰۰ خودرو از برف/ امدادرسانی به بیش از ۶۷۰۰ نفر در ۱۴ استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۳۰

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تاثر ۱۴ استان کشور از برف و کولاک، از رهاسازی بیش از ۶۰۰ خودرو از برف خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به بارش برف و باران و اقدامات امدادی هلال احمر از سوم تا ساعت ۶ صبح هفتم بهمن، با بیان این که ۱۴ استان کشور متاثر از برف و کولاک بودند، گفت: با توجه به بارش‌های برف و باران، در ۴ روز گذشته و در ۱۴ استان‎ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، یزد، زنجان، چهارمحال و بختیاری و قزوین، ۶۹ محور کوهستانی، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت زمان به ۶۷۵۸ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران برای ۱۳۸۹ نفر اسکان اضطراری فراهم کردند.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: ۱۶۱ تیم عملیاتی، شامل ۴۶۶ نفر، در عملیات رهاسازی ۶۱۵ دستگاه خودرو از برف شرکت کردند.

محمودی گفت: در این مدت زمان، ۴۴ بسته غذایی، ۶۳۷ بطری آب معدنی، ۱۹۶ قوطی کنسروجات، ۸۸۶ قرص نان، ۱۸ کیلوگرم خرما و ۴۲۳ بسته بیسکوییت توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز