خبرگزاری کار ایران

در نشست هیات مدیره خانه مطبوعات یزد مطرح شد؛

تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد یزد بر استمرار دوره‌های تخصصی و آموزشی رسانه

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۷۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اینکه چراغ رسانه در یزد روشن است، اما باید روشن‌تر شود، بر استمرار دوره های تخصصی و آموزشی رسانه در یزد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان زاده طی نشست اعضای هیات مدیره‌خانه مطبوعات استان یزد با مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی مطالعات رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب تصریح کرد: آموزش تخصصی دائم رسانه ها در دوره کنونی مهم و ضروری است.

به گفته وی رسانه های امروزی از نظریه‌ها و تئوری‌ها جلو افتاده اند و برای همین دوره آموزش کاربردی رسانه از سوی خانه مطبوعات بایددر اولویت جدی باشد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد گفت: فعالیت درحوزه رسانه در ظاهر کار آسانی‌ جلوه‌ می‌کند، اما به‌ واقع‌ کار دشوار و سختی است.

جوادیان زاده افزود: رسانه درعین‌ حال‌ اگر به‌ صورت‌ حرفه ‌ای‌ و تخصصی‌ انتشار یابد در آموزش‌ شهروندان‌، بالابردن‌ فرهنگ‌ زیستی‌ و بهسازی‌ مناسبات‌ اجتماعی‌ تأثیر شگرفی‌ خواهد داشت‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه خواهان تدوین و ارایه سند توسعه رسانه های استان یزد شد و گفت: یزد پیشتاز اسناد توسعه ای است که متاسفانه در حوزه رسانه  اقدامی انجام نشده است.

جوادیان زاده در پایان برگزاری جشنواره منطقه ای مطبوعات کویرنشینان و تعریف برند رسانه ای برای شهرها را پیشنهاد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز