خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۱۲ پایگاه ثابت و ۷ پایگاه موقت در استان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۶۹۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اجرای طرح «بهرفت» در ایام نوروز ۱۴۰۲ گفت: ۱۲ پایگاه ثابت و ۷ پایگاه موقت در استان یزد در ایام نوروز به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

محسن حرازی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا به تشریح برنامه های نوروزی این جمعیت پرداخت و اظهار داشت: در ایام نوروز ۱۲ پست نوروزی در مناطق مختلف استان به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر استان یزد در ایام نوروز در آماده باش کامل هستند و در قالب طرح خدمات بشردوستانه به مردم خدمات ارائه می دهند افزود: بهرفت، کلمه اختصاری بهبود رفتارهای ترافیکی است که در راستای حفظ جان مردم در این ایام اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در تشریح اجرای این طرح ادامه داد: با آموزشهای چهره به چهره و امضای میثاق‌نامه این پویش و نیز استفاده از چهره‌های سرشناس در این زمینه، ایجاد فضای دوستدار کودک در جهت ایجاد نشاط و شادی آنها و نیز فراهم کردن امکان استراحت و ارائه آموزش به رانندگان، ارائه آموزشهای مهارتی و آموزشهای ابتدایی حوزه سلامت، ارائه خدمات زیست محیطی و ارائه برنامه‌ها و پویشهایی مرتبط این طرح اجرایی می شود.

وی ارائه خدمات و آموزش های تیم‌های سحاب که با استفاده از دوچرخه در مراکز گردشگری و تفرجگاه‌ها حضور می‌یابند را از دیگر برنامه‌های نوروزی هلال احمر برشمرد و عنوان کرد: اعتقاد داریم به پشتوانه اعضای جوان که از هر طیفی از جامعه با هلال احمر همکاری دارند، خدمات بهینه‌ تری انجام خواهد شد و در این راستا شاهد فعالیت کانون‌ غنچه‌ها، کانون دانش‌آموزی و سایر بخشهای مرتبط  هستیم.

این مسئول به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان و توانبخشی هلال احمر استان نیز اشاره کرد و گفت: امسال شاهد انتقال داروخانه هلال احمر در مرکز استان و توسعه فضای ارائه خدمات آن بودیم.

حرازی ادامه داد: در موضوع توان بخشی نیز درمانگاه هلال احمر استان بازگشایی و در زمینه دندان پزشکی نیز فعال‌سازی شد و حتی دوره های آموزشی را در سطح کشوری برگزار کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین از فعال‌سازی مرکز ارتوپدی فنی هلال احمر در سال جاری خبر داد و گفت: تیمهای اضطراری بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان از آمادگی بالایی برخوردارند و هرساله رزمایشهایی در این زمینه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز