خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

ساخت ۱۰۰ مسکن از سوی بسیجیان یزدی/ آبرسانی به ۵۸ روستا در شهرستان خاتم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۷۳۹

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در این استان با مشارکت بیش از ۲۰۰ گروه جهادی گفت: ساخت ۱۰۰ مسکن از سوی بسیجیان یزدی در این رزمایش آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سردار حسین زارع کمالی با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در استان به مناسبت هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: این رزمایش از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز در استان با هدف کمک به هم نوعان و ترویج کمک های مومنانه برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه همزمان با این رزمایش به مدت یک هفته گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف اعم از درمانی، عمرانی، فرهنگی و ... وارد عرصه فعالیت خواهند شد، گفت: آئین فوق با حضور جهادگران خواهر و برادر برگزار می‌شود.

وی به تشریح فعالیت گروه های جهادی پرداخت و افزود: ورود بسیج بر اساس نیازهای جامعه است که از دفاع مرزها گرفته تا کمک به مسائل مردمی در حوزه های مختلف و جهاد در عرصه علم و دانش که به خوبی عمل کرده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه از ابعاد جهاد بسیجیان با خدمت بی مزد و منت حضور در برنامه های محرومیت زدایی است اضافه کرد: هر جایی که نیاز بوده بسیجیان و گروه های جهادی پیشگام این عرصه بودند و در سیل اخیر شهر یزد هم اولین گروه هایی که پیش از حضور دستگاه های اجرایی و دولتی در صحنه بودند بسیجیان ورود پیدا کرده و خدمت رسانی کردند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف بسیجیان خدمت رسانی است افزود: بیش از ۹۰۰ گروه در استان یزد ساماندهی شده و آماده فعالیت در عرصه های مختلف به ویژه عمرانی و ساخت و ساز هستند که در شهرستان های استان یزد نیز حضور پررنگی خواهند داشت.

زارع کمالی عنوان کرد: جذب، ساماندهی و هدایت جوانان برای ارائه خدمات مناسب در راستای محرومیت زدایی از مهمترین وظیفه بسیج سازندگی است.

وی با بیان اینکه گروه ‌های جهادی امروزه یکی از اهرم‌های خدمت‌رسانی در کشور محسوب می‌ شوند، اظهار داشت: حمایت، پشتیبانی و توانمندسازی جهادگران یکی از مهم‌ترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از جمله برنامه‌های این رزمایش را تامین آب برای ۵۸ روستا در شهرستان هایی مانند خاتم، مهریز، اردکان و یزد برشمرد و گفت: در حوزه مسکن نیز ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در قالب تفاهم‌نامه‌ای با  کمیته امداد در بازه زمانی دو ساله انجام خواهد شد.

انتهای پیام

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز