خبرگزاری کار ایران

فتاح در یزد:

جلب رضایت کارگران جدی‌ترین عامل توسعه اقتصادی است/ دولتمردان اجازه ندهند دستمزد کارگران کمتر از رشد تورم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۹۸۸

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای توسعه اقتصادی گفت: مسئولان کشور متولی کنترل تورم هستند و باید به گونه ای برنامه را پیش ببرند که حقوق و دستمزد کارگران همراه تورم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سیدپرویز فتاح در آیین بهره برداری از خط تولید نخ پنبه‌ای پلی استر استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جدی ترین عامل توسعه اقتصادی کشور بهره برداری از ظرفیت نیروهای انسانی است و جلب رضایت کارگران به عنوان سرمایه های انسانی کشور قطعا عامل توسعه اقتصادی در کشور است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان بومی و لزوم توجه به معیشت کارگران در رأس برنامه ریزی های مسئولان عنوان کرد: حمایت از صنایع با روحیه بسیجی و جهادی همان ایثارگری در عرصه اقتصادی است که باید به همت و احساس مسئولیت تمام مسئولان و دست اندرکاران انجام شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان این‌که فعالیت کارخانه سیلیکات یزد تاکنون آن طور که باید برای استان و کشور منفعتی نداشته و کارگران نیز از وضعیت این واحد ناراضی بودند ادامه داد: در حال حاضر خوشبختانه با حمایت‌هایی که انجام شده و در دستور کار قرار دارد این مهم به سوددهی رسیده و محصولات تولیدی در حال فروش است و تمام کارگران و مسئولان استان از وضعیت این کارخانه رضایت دارند.

وی با تاکید بر لزوم  تقویت صنایع پاک و مرتبط با زیست بوم هر منطقه و استان اظهار داشت: یزد پیشینه نساجی دارد و تمام تولید این کارخانه که در حوزه نساجی است در داخل کشور به فروش می‌رسد و مواد اولیه آن از داخل تأمین می شود و آنقدر محصولات این کارخانه در کشور نیاز است که فعلا نیازی به صادرات ندارد.

وی با تاکید بر جلب رضایت جامعه کارگری به عنوان عنصر اصلی و پایه تولید در کشور تصریح کرد: توجه به معیشت کارگران از ضروریات است و دولتمردان نباید اجازه دهند که حقوق و دستمزد کارگران کمتر از رشد تورم باشد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز ۳۰ شهریور ماه خط تولید نخ پنبه پلی استر با ظرفیت تولید ۱۰۰۰ تن با هدف تکمیل زنجیره تولید نخ پنبه و همچنین تأمین نیاز داخلی راه‌اندازی شده و تاکنون توانسته با سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد تومان برای بیش از ۶۰ نفر به طور مستقیم و ۱۲۰ نفر به طور غیرمستقیم اشتغال پایدار ایجاد کند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز