خبرگزاری کار ایران

جوکار در گفتگو با ایلنا:

۳ گزینه برای استانداری یزد مطرح هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۹

نماینده یزد همچنین در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه جلسه شما و نماینده مهریز با امام جمعه یزد برای پیشنهاد استاندار چه خروجی داشته است؟ گفت: این جلسه خروجی مشخصی نداشته است.

ایلنا: نماینده یزد گفت: ۳ گزینه برای استانداری یزد مطرح هستند.

محمد صالح جوکار یکشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایلنا در یزد در خصوص آخرین تحولات انتخاب استاندار یزد گفت: تاکنون به ۳ نفر برای مدیریت جدید استانداری یزد در دولت یازدهم رسیده‌ایم که در حال اخذ تصمیم نهایی هستیم.

او تاکید کرد: شاخص‌های مورد نظر ما برای جمع‌بندی روی گزینه‌های استانداری، کارآمدی، تجربه، توجه به توسعه اقتصادی و بی‌حاشیه بودن است. در این رابطه امتیاز بندی‌هایی شد که در ‌‌نهایت به ۳ نفر رسیده‌ایم که تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است.

سردار جوکار در پاسخ به اینکه باتوجه به گفته محمدرضا تابش مجمع نمایندگان پس از فوت مرحوم یحیی‌زاده تشکیل جلسه نداده، آیا این ۳ گزینه نظر شخصی شماست؟ گفت: این گفته صحت ندارد. مجمع جلسات مختلفی باحضور آیت الله ناصری درباره آب استان و تعیین استاندار داشته است.

نماینده یزد همچنین در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه جلسه شما و نماینده مهریز با امام جمعه یزد برای پیشنهاد استاندار چه خروجی داشته است، گفت: این جلسه خروجی مشخصی نداشته است.

نماینده اصولگرای یزد همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شما به دنبال ابقاء یا ارتقاء برخی افراد در بدنه دولت به‌عنوان استاندار یزد هستید، گفت: ما به دنبال آن هستیم که گزینه‌هایمان موثر باشند و بتوانند مسائل استان را به‌طور دقیق جلو ببرند، برندگی لازم را در کار داشته باشند، صاحب تفکر باشند و در عمل بتوانند تحول ایجاد کنند.

وی در خصوص تعریف تحول نیز گفت: منظور از تحول، تحول در مدیریت، روش‌ها و منش‌هاست. ما امروز به پیشبرد اهداف برنامه استان، شتاب بیشتر توسعه استان و زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به نرخ بیکاری دو رقمی استان نیازمندیم.

وی همچنین درخصوص بازه زمانی انتخاب مدیریت جدید استان یزد هم اظهار بی‌اطلاعی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز