خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خبر داد:

افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز طبیعی فشرده امسال در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۳۹۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: مصرف گاز طبیعی فشرده امسال در گیلان بیش از 15 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 140میلیون و 425 هزار و 663 مترمکعب، گاز طبیعی فشرده یا CNGاز جایگاه‌های عرضه سوخت گیلان دریافت شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، 15 و 6 دهم درصد بیشتر است.

علی اصغر عباسی، استقبال مردم از مصرف CNG برای مدیریت مصرف سوخت، اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروها و ثابت ماندن قیمت CNG  را از مهمترین عوامل افزایش مصرف این سوخت پاک در گیلان عنوان کرد.

وی با تاکید بر جایگزینی سوخت پاک CNG به جای بنزین برای صرفه جویی اقتصادی و کاهش آلاینده های زیست محیطی افزود : با افزایش مصرف گاز طبیعی در خودروها از ابتدای امسال تاکنون، بیش از 137 میلیون لیتر در مصرف بنزین در گیلان صرفه جویی شد. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه استان 100 جایگاه عرضه کننده CNG فعال دارد، گفت: با توجه به پایش مستمر وضعیت عملکرد و تجهیزات فنی این جایگاه‌ها، سوخت رسانی به خودروهای گازسوز در گیلان وضعیت خوبی دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز