خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کتابخانه‌های گیلان منوط به تأمین اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۷۷۴

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کتابخانه‌های گیلان منوط به تأمین اعتبار است.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست بررسی پروژه های نیمه تمام گیلان به ریاست کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و با حضور شراره کاووسی، سرپرست معاونت این سازمان؛ پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این نشست ضمن ارائه گزارش از روند تکمیل پروژه های در دست احداث این اداره کل اظهار کرد: کتابخانه مرکزی شهر رشت با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی با قول مساعد اداره کل راه و شهرسازی بعد از ۱۶ سال انتظار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

پریسا کرمی با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست اجرای اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، گفت: برخی پروژه‌ها در مناطق مختلف استان گیلان به عنوان تنها مرکز فرهنگی آن مناطق محسوب می‌شوند که در صورت نگاه ویژه تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهند رسید.

کرمی با بیان اینکه کتابخانه عمومی شلمان با پیشرفت ۴۸ درصدی در صورت تأمین اعتبار 7 میلیارد و چهار صدو هشتاد میلیون ریالی تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید، افزود: کتابخانه عمومی آبکنار که از سال ۹۲ آغاز شده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصدی دارد در صورت تخصیص اعتبار 4 میلیارد ریالی نیز تا سال آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه کتابخانه کیاشهر با ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی به 4میلیارد و هشتصدو هشتاد ریال اعتبار برای تکمیل نیاز دارد. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه‌های اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان پروژه کتابخانه مسکن مهر با توجه به بافت جمعیتی آن منطقه است، افزود: در حال حاضر طرح مطالعاتی این پروژه انجام شده در صورت حمایت و تخصیص اعتبار سی میلیارد ریالی فاز نخست این پروژه در فضای ۴۰۰ متری برای استفاده مردم ساکن در این منطقه آماده خواهد شد.

گفتنی است این نشست ویژه به منظور بررسی وضعیت پروژه های در دست تکمیل استان گیلان تا پایان سال 1400 برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز