خبرگزاری کار ایران

ویژه نوجوانان دهه هشتادی در ماه مبارک رمضان:

برگزاری دومین دوره مسابقه «خودتو بساز» در رشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۹۴

دومین دوره مسابقه «خودتو بساز» در ماه مبارک رمضان ویژه نوجوانان دهه هشتادی برای انجام فعالیت‌های مفید برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول کارگروه تربیت محور جبهه فرهنگی- اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقه «خودتو بساز» در ماه مبارک رمضان، گفت: این مسابقه ویژه نوجوانان دهه هشتادی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام روز افروزی افزود: این مسابقه با هدف تشویق نوجوانان به انجام فعالیت‌های مفید و پرهیز از تنبلی متناسب با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس برگزار شده است.

وی ادامه داد: مسابقه «خودتو بساز» با محور خودسازی در خانه در سه بخش خودسازی علمی، خودسازی اخلاقی و معنوی و خودسازی جسمی (ورزشی) در حال جمع‌آوری فعالیت‌های نوجوانان در قالب عکس و فیلم و معرفی بهترین ایده‌ها برای سایر مخاطبان در فضای مجازی است.

مسئول کارگروه تربیت محور جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان افزود: به همه شرکت کنندگان هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا شده و از نفرات برگزیده این دوره نیز در عید سعید فطر تقدیر خواهد شد.

وی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فعالیت‌های خانگی خود را در بخش‌های سه‌گانه در یکی از پیام رسان های ایتا، سروش یا بله به شماره ۰۹۳۸۵۸۳۷۸۲۷ ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز