خبرگزاری کار ایران

در نشستی صورت گرفت؛

تجلیل فرماندار رشت از اعضای کمیته پشتیبانی انتخابات رشت

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۴۲۷

فرماندار رشت از زحمات اعضای کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان رشت در فرایند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده در نشست تقدیر از عوامل کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان رشت که صبح امروز در دفتر کار وی برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهم ترین ماموریت های وزارت کشور را بحث برگزاری انتخابات  است، اظهار داشت: هرچند وزارت کشور و فرمانداری های تابعه در خط مقدم این امر قرار دارند، اما از آنجایی که این ماموریت یک ماموریت ملی است، تمامی دستگاه های اداری و اجرایی به نحوی درگیر برگزاری آن هستند.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه افزود: چنانچه مشارکت و همکاری لازم در بین تمامی دستگاه ها وجود نداشته باشد، وزارت کشور در حسن انجام این ماموریت بزرگ موفق نخواهد بود.

وی ماده ۱۱ قانون انتخابات را تاکیدی بر ملی بودن این امر خطیر دانسته و تصریح کرد:  به استناد این ماده ، در مبحث برگزاری انتخابات، همه دستگاه ها، موظف به همکاری با وزارت کشور و فرمانداری های تابعه  هستند و به تبع آن، هر گونه موفقیتی در امر برگزاری این امر خطیر، مرهون زحمات و تلاش های همه ی همکاران در فرمانداری و بخشداری ها، به موازات بسترسازی و همکاری خوب و شایسته سایر دستگاه ها بوده است.

مومنی زاده در ادامه افزود: به ویژه در حوزه پشتیبانی، زحمات فراوانی بر دوش شما بوده که فراموش شدنی نیست و دلیل برگزاری این نشست نیز تقدیر از تلاش های شما در کنار یادآوری این امر است که این اهتمام و تلاش هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

فرماندار شهرستان رشت روند برگزاری انتخابات اخیر را عالی توصیف نمود و افزود: حتی فرعی ترین موضوعات در بحث برگزاری انتخابات، چنانچه با مشکلی مواجه شود، می تواند اصل انتخابات را زیر سوال ببرد و خوشبختانه یکی از بهترین انتخابات برگزار شده در طول این چهل ساله را با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته و بعضا نوآوری و خلاقیت در انجام کار، شاهد بودیم که به لحاظ تامین نظم و امنیت، آرامش، کیفیت اجرایی، پشتیبانی، لجیستیک و پذیرایی تمامی امور با دقت و بدون رخداد مشکل خاصی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز