خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد:

۱۴۰۰ مخزن جدید زباله در مناطق پنجگانه شهرداری به کارگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۶۴۴

با توجه به اهمیت بهره گیری از مخازن زباله مناسب، گالوانیزه و مکانیزه برای پاکیزگی و نظافت شهری، ۱۴۰۰مخزن جدید زباله در مناطق پنجگانه شهرداری رشت مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر حاج محمدی با اعلام این مطلب گفت: بر اساس مناقصه ای که شهرداری رشت برگزار کرده است، ۱۴۰۰ مخزن زباله برای مناطق مختلف شهر رشت مورد استفاده قرار می گیرد.

شهردار رشت افزود: پیمانکار این طرح معین شده و برحسب قراردادی که با پیمانکار داریم در مدت زمان کمتر از سه ماه همه این مخازن زباله تحویل شهرداری رشت داده می شود.

وی ادامه داد: بخش اول این قرارداد شامل ۵۰ مخزن زباله تحویل شهرداری رشت شده که در مناطق تعیین گردیده در پنج منطقه شهرداری نصب آنها انجام شده است و انشاءالله تا پایان سال و همچنین پایان مدت تعیین شده سایر مخازن زباله هم به ترتیب آماده و تحویل شهرداری رشت خواهد شد.

 حاج محمدی سپس گفت: این مخازن جدید با ظرفیت حدود ۶۶۰ لیتر و از جنس ورق گالوانیزه و از نوع مخازن مکانیزه است.

شهردار رشت در پایان خاطر نشان کرد: این مخازن جدید همزمان با اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا به وسیله شهرداری رشت تهیه‌شده‌اند و نقشی تاثیرگذار در زمینه کاهش آلودگی‌ها و جلوگیری از پراکنش ویروس در سطح معابر شهری و پیشگیری از ابتلای شهروندان خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز