خبرگزاری کار ایران

با انجام مراسم تکریم و معارفه؛

وحید پورحضرت فرماندار ماسال شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۵۷۳

وحید پورحضرت طی‌حکمی از سوی استاندار گیلان به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد.

به گزارش ایلنا از ماسال، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ماسال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری ماسال برگزار شد.

در این آیین ضمن تجلیل از محمدجواد عامر فرماندار سابق ماسال و جعفر صفری سرپرست فرمانداری ماسال، وحید پورحضرت طی حکمی از سوی استاندار گیلان به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد.

سرپرست بخشداری لوندویل، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا و معاون فرماندار بندرانزلی در کارنامه مدیریتی پورحضرت دیده می شود.

حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از راه‌های ایجاد امنیت است

«آرش فرزام‌صفت» اظهار کرد: محمدجواد عامر در دوران فرمانداری خود، یکی از فرمانداران خوب و دلسوز بود که بازنشسته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه از جعفر صفری که سرپرستی فرمانداری ماسال را بر عهده داشت تشکر به عمل می‌آید، افزود: وحید پورحضرت از نیروهای خوب، با سابقه و جوان است که در منصب مسئولیت‌هایی که تاکنون داشته همیشه پیگیر در پیشبرد اهدافش بوده است.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت خاصی به لحاظ اقتصادی در کشور هستیم که آنرا تبدیل به یک فضای جنگی کرده است، افزود: این وضعیت اقتصادی تمام شرایط یک جنگ نابرابر دارد و فشار شدیدی که مردم متحمل می‌شوند ناشی از یک شرایط ناجوانمردانه‌ای است که دشمن به کشور تحمیل کرده است.

فرزام‌صفت با بیان اینکه در این شرایط باید مدیریت و پیشبرد با اتکای به روش سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، خود را به منصه ظهور برساند، گفت: باید از کمترین امکانات بیشترین بهره‌برداری را انجام داد و امور را آنطور که شایسته است به انجام رساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان تصریح کرد: به برگزاری انتخابات بسیار بزرگ نزدیک هستیم و هم و غم همه کارگزاران دولت و همه کسانی که دل در گرو این کشور دارند، امنیت و آرامش است که باید در این ایام پررنگ‌تر از گذشته برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مهم ایجاد آرامش و امنیت، پیگیری مسائل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم در این شرایط سخت است، خاطرنشان کرد: از فرماندار به جد می‌خواهیم که به دلیل انتخابات از مسایل اقتصادی مردم غافل نشود.

فرزام‌صفت با بیان اینکه اگر اعتقاد داریم مردم باید پای صندوق‌های رای بیایند باید به مسائل اقتصادی آنها توجه شود، اظهار کرد: پیشبرد اهداف سیاسی و اقتصادی با تلاش بدست می‌آید و انتظار می‌رود فرمانداران از این امر مهم غافل نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه شهرستان ماسال ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری، کشاورزی و .. دارد، افزود: انتظار می‌رود فرماندار با همکاری ادارات، این شهرستان را به آن شایستگی که سزاوارا است برسانند.

وی با بیان اینکه رعایت بی‌طرفی در بحث انتخابات سرلوحه مسئولان باشد، افزود: انتخابات عرصه‌ای است که تک تک رفتارها زیر نظر مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز