خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان خبر داد:

فعالیت 2560 واحد بسیج دانش آموزی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۷۱

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان از فعالیت دو هزار و ۵۶۰ واحد بسیج دانش آموزی در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز گیلانی عضو بسیج هستند.

به گزارش ایلنا از رشت،سرهنگ علی رفاهتی با اشاره به عضویت ۶۰ درصد دانش آموزان گیلانی در بسیج، اظهار کرد: ۱۶۰ هزار دانش آموز گیلانی عضو بسیج دانش آموزی هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و ۵۶۰ واحد بسیج دانش آموزی در استان گیلان فعالیت می کنند، افزود: سازمان بسیج دانش آموزی سرآمد تمام تشکل‌ها در سطح استان گیلان است.  

سرهنگ رفاهتی در ادامه با بیان اینکه امروز نوجوانان و جوانان ما تشنه یادگیری معراف اسلامی هستند، تصریح کرد: همه دستگاه‌های باید به آموزش و پرورش در حوزه تقویت فعالیت های پرورشی کمک کنند در همین راستا کادر پروری در دستور کار سازمان بسیج دانش آموزی قرار دارد.

وی به امضای تفاهمنامه برای حمایت از نخبگان دانش آموز با پارک علم و فن‌آوری اشاره و بیان کرد: براساس این تفاهمنامه دانش آموز نخبه توسط پارک علم و فناوری حمایت شده و امکانات لازم برای آنها فراهم می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با تأکید بر لزوم انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب، افزود: سازمان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های متنوعی اجرا می کند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح یاوران ولایت و با بیان اینکه این طرح در راستای حمایت از نوجوانان و جوانان بسیجی اجرایی می شود، گفت: طرح شهید بهنام محمدی نیز در راستای پیوند میان مسجد، مدرسه و منزل اجرایی می شود.

رفاهتی با بیان اینکه اجرای این طرح یکی از مصوبات سند تحول بنیادی آموزش و پرورش است، ادامه داد: اجرای برنامه‌های پرورشی در سطح مساجد و مدارس از مهم‌ترین اهداف طرح شهید بهنام محمدی است که در مقطع متوسطه اول اجرایی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز