خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

تشکیل تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۶۶۵

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از تشکیل تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی مدیریت بحران در این استان خبر داد و گفت: ۱۱ عکاس، خبرنگار، تصویربردار، مستندساز و تدارکات عضو این تیم هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی پارسا در نخستین نشست تیم خبری واکنش سریع استان گیلان در رشت، اظهار کرد: واکنش سریع به معنای واکنشی است که در لحظه صفر حوادث و بلایای طبیعی رخ می دهد.  

وی با بیان اینکه حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند و از آنجایی که زمان در امداد و نجات تعیین کننده است، باید زمان طلایی برای امدادرسانی و نجات حادثه‌دیدگان را مدنظر قرار داد، افزود: تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی گیلان دارای ۱۱ عضو اعم از عکاس، خبرنگار، تصویربردار، مستندساز و تدارکات است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان، گفت: طی دو سال گذشته ۲۴۷ خبرنگار گیلانی در دوره‌های مذکور شرکت کرده‌اند.

پارسا با بیان اینکه انتظار داریم جمعیت هلال احمر و ادارات کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گیلان در روند آموزشی خبرنگاران مدیریت بحران با این نهاد به صورت ویژه همکاری کند، تصریح کرد: بسیج رسانه در هر حوزه‌ای که نیاز باشد ورود کرده و نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی از زمان طلایی و برخورداری از مهارت و آمادگی کافی از مهم‌ترین ویژگی‌های تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی گیلان است، گفت: طرح تشکیل این تیم‌ خبری با الگوگیری از بسیج رسانه گیلان در سایر استان‌ها نیز تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز