خبرگزاری کار ایران

در نشست شفقی با مدیرکل بنیاد شهید گیلان مطرح شد؛

تاکید فرماندار لنگرود بر پیگیری مسائل مربوط به حوزه درمان و اشتغال خانواده های معظم شهدا

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۱۴۱

فرماندار لنگرود بر جذب سهمیه ایثارگران، تسریع در نصب تابلوی شهدا در ورودی شهر، ساماندهی گلزار شهدا ، خدمات دهی داروخانه های شبانه روزی و مسائل مربوط به حوزه درمان و اشتغال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، جلسه هم اندیشی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با سیروس شفقی، فرماندار لنگرود  در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 شفقی در این جلسه با بیان اینکه امنیت کنونی کشورمان، مدیون خون پاک شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا است، گفت: ایثار خانواده شهدا با هیچ خدمتی جبران نمی شود.

 فرماندار لنگرود با تاکید بر پیگیری مسائل مربوط به خانواده های شهدا، تصریح کرد: شرایط خدمت رسانی به خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در برنامه ششم توسعه مشخص شده و بند الف ماده 87 قانون برنامه ششم نیز فضای جدید را در این حوزه ایجاد کرده است.

 شفقی در این جلسه بر جذب سهمیه ایثارگران، تسریع در نصب تابلوی شهدا در ورودی شهر، ساماندهی گلزار شهدا ، خدمات دهی داروخانه های شبانه روزی و مسائل مربوط به حوزه درمان و اشتغال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز