خبرگزاری کار ایران

تسخیری مطرح کرد:

هراس دشمن از توان دفاعی ایران/ لزوم تقویت روحیه جهاد و ایثار

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۳۴

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم تقویت روحیه جهاد و ایثار در جامعه، گفت: دشمن از توان دفاعی ایران در هراس است.

به گزارش ایلنا از شفت، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید انسان مومن در میدان عمل هر قدمش را به خداوند متصل می‌کند تا ارزش پیدا کند.

وی با بیان اینکه گاهی قدرت آنقدر انسان را فریب می‌دهد که زمانی که وارد میدان می شود زمین گیر می شود، افزود: تکیه کردن به یک جایگاه محکم سبب می شود انسان با کمترین امکانات چنان قدرتی داشته باشد که هیچ کس توانایی مقابله با آن را نداشته باشد تکیه به خداوند متعال چنین قدرتی به انسان‌ها می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به اینکه هفت دفاع مقدس یادآور رشادت، جانبازی و ایثارگری رزمندگان است، گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اتکا به ایمان و قدرت الهی موفق شدند با دستان خالی به پیروزی دست یابند.

وی به سرنگونی پهباد آمریکایی اشاره و تصریح کرد: از این زمان با مهندسی معکوس رشد خوبی در تولید پهبادها داشته که این سبب هراس آمریکا و متحدانش شده است.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه روحیه جهاد، ایثار و از خودگذشتی و تکیه به خداوند و شناخت درست دشمن موفقیت های بسیاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است، بیان کرد: متاسفانه عده‌ای دشمن را تنها در حرف می دانند در عمل با آن همراه می شوند دوستی با دشمنان نشانه ضعف ایمان است.

وی با اشاره به اینکه دشمنی همانند آمریکا برای ما همیشه دشمن باقی خواهد ماند نباید فریب لبخند دشمن را بخوریم، افزود: تفکر ارزشی و جهاد امام حسین (ع) به ثابت کرد نباید زیر بار ظلمت برویم باید در برابر زورگویی‌ها دشمنان ایستادگی کنیم.

تسخیری با تأکید بر اینکه شالکه سپاه بر مبنای ایمان و اعتقاد به قدرت الهی و پیروی از ولی فقیه استوار است، گفت: تقویت بنیه اعتقادی نیروها یکی از رسالت‌ها مهم سپاه پاسداران است هر کسی که با انقلاب اسلامی همراه شود یک بسیجی است.

در پایان این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حجت الاسلام تفهمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت حجت الاسلام عمار عمارلو به عنوان مسئول جدید این دفتر در سپاه ناحیه شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز