خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان:

نگاه به سرمایه‌گذاری با هدف تکمیل زنجیره‌های ارزش باشد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۴۷

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت: نگاه به سرمایه‌گذاری‌ها در استان باید با هدف تکمیل زنجیره‌های ارزش و خدمات مورد نیاز باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش در جلسه کمیته های فنی بررسی چند طرح پیشنهادی سرمایه گذاری در استان گیلان اظهار داشت: فرصت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در گیلان شناسایی شده و متقاضیان مختلفی آمادگی حضور در این عرصه ها را دارند که معرفی مناسب فرصت ها و هدایت صحیح سرمایه گذاران از اولویت ها و الزامات دستگاه های اجرایی است.

وی اضافه کرد: یکی از کارکردهای مهم کمیته های فنی بررسی پیشنهادات و ارزیابی اثرات طرح ها و هدایت های کارشناسی و پشتیبانی های لازم در خصوص چگونگی اجرای آنها بر اساس ضوابط حاکم با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی است .

وی ادامه داد: باید بتوانیم با حمایت ها و هدایت های درست کارشناسی زمینه های تسریع در روند اجرای طرح ها را فراهم کنیم تا از سرگردانی متقاضیان جلوگیری شود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان افزود: یکی از مشکلات مهم در جذب سرمایه گذاری ها ، عدم راهنمایی های مناسب و هدایت های کارشناسی متقاضیان و تشریح شفاف ضوابط و مقررات های حاکم در دستگاه های اجرایی است که باید با اصلاح روش های مدیریت نسبت رفع این مشکلات اقدام کرد.

وی تاکید کرد: گیلان به لحاظ برخورداری از مزیت های مختلف و متنوع جذابیت های بسیاری برای متقاضیان سرمایه گذاری دارد و در صورت تصمیم سازی های درست در کمیته های فنی می توان زمینه های تشویق ، پشتیبانی و تسریع در صدور مجوزهای لازم و اجرای پروژه های سرمایه گذاری را بهتر فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز