خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در جمع فرماندهان بسیج سپاه ناحیه صومعه سرا:

مدیریت کشور باید در دست جوانان باشد/ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۳۳

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مدیریت کشور باید در دست جوانان باشد زیرا جوان ترسو نیست و مرگ و حیات برای او معنا ندارد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اظهار کرد: می طلبد پیام گام دوم رهبر معظم انقلاب را بارها مطالعه کنید.
وی ادامه داد: اگر نگوییم پیام رهبر معظم انقلاب مطالبی دارد که از وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل بالاتر است، کمتر از آن نیست.
امام جمعه رشت به ترسیم بسیار روشن و امیدوارکننده ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی در پیام گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلات قتصادی و فرهنگی که در جامعه وجود دارد اما رهبر معظم انقلاب گذشته ۴۰ ساله کشور را آن قدر زیبا ترسیم کردند که هر کسی دلداده کشور و نظام باشد به ادامه کار در جامعه امیدوار می شود.
آیت الله فلاحتی با اشاره به ترسیم آینده امیدوارکننده انقلاب اسلامی در پیام گام دوم، بیان کرد: بستر برای مدیریت جوان انقلابی در جامعه باید آماده شود و در مدیریت جامعه دیگر نباید خانه سالمندان تشکیل دهیم و این فاجعه است.
وی به اصرار مقام معظم رهبری به واگذاری مدیریت کشور به جوان انقلابی اشاره کرد و گفت: جامعه باید به شرایطی برسد که جوانان مومن، پخته، کارآمد و انقلابی مدیریت امور را به عهده گیرند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جوان مجاهد، جهادگر و دارای اراده می تواند جامعه را اداره کند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب آینده جامعه اسلامی را روشن بیان فرمودند تا اندیشه و فکر جامعه به این برسد که جوانان مانند ابتدای انقلاب می توانند جامعه را مدیریت کنند.
آیت الله فلاحتی یادآور شد: در طول انقلاب هیچگاه ایستایی نداشتیم و همیشه دارای رشد بودیم اما تا رسیدن به قله ها فاصله داریم.
وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند مدیریت گذشته کشور را پوسیده و ناکارآمد نشان دهد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی همواره درخشیده است.
امام جمعه رشت به برجام اشاره کرد و افزود: در برجام ۷ مطلب را داشتند و یکی از آنها موضوع موشکی ایران بود که موفق نشدند اما در داخل بعضی از سیاستمداران ترسو بیان می کنند آمریکا دارد نرمش پیدا می کند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکا گفت: اکنون ایران اسلامی تبدیل به قدرت بزرگ در دنیا شده است.
وی تصریح کرد: مردم ما در سایه صداقت به اهداف خود رسیدند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ترسیم روشن و امیدوارکننده آینده انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم در تصمیم گیری های کلان کشور عاقلانه، بصیرانه و هوشمندانه عمل کنیم.
آیت الله فلاحتی، خالصانه کار کردن را عامل رسیدن انقلاب اسلامی به جایگاه رفیع خواند و یادآور شد: مدیریت کشور باید در دست جوانان باشد زیرا جوان ترسو نیست و مرگ و حیات برای او معنا ندارد.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را معقولانه و منطقی به خانواده ها انتقال دهیم.
امام جمعه رشت در پایان خواستار توجه ویژه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و تمام مردم باید یاد بگیرند امر به معروف و نهی از منکر کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز