خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری بندر انزلی:

هفته دفاع مقدس زمان تبیین ارزش‌های جنگ تحمیلی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۹۰۹

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری بندر انزلی گفت: هفته دفاع مقدس زمان تبیین ارزش‌های جنگ تحمیلی است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، حسن صفری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندرانزلی در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس به دوران پرافتخار هشت سال جنگ تحمیلی  اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس که از درخشان‌ترین اوراق تاریخ ایران اسلامی است هنگامه اتحاد بی‌نظیر ایرانیان در مصاف با دشمن متجاوز است، مقطعی که همه برای حفظ و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و خاک وطن با عشق و ایثار و شجاعت با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) حماسه آفرینی کردند.

صفری افزود : مطالعه و واگویه اتفاقات هشت سال دفاع مقدس صرفاً مطالعه خاطرات گذشته نیست، بلکه گنجینه‌ای است مملو از پیروزی ها و ناکامی ها و لزوم آمادگی برای دفاع از اسلام و وطن که با تبیین آن استمرار روح پایداری و ایثار را خواهیم داشت. همان گونه که در سال‌های اخیر تربیت یافتگان مکتب ایثار و شهادت در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در قامت مدافعان حرم در جنگ با اندیشه‌های منحط تکفیری جامه برازنده شهادت بر تن کردند و تحسین جهانیان را برانگیختند .

معاون سیاسی فرماندار زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از وظایف مهم مسئولان برشمرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌های جنگ تحمیلی و بازنگری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است . لذا باید تلاش کنیم تا حماسه های آن دوران را به نحو احسن به نسلی که باید با این حماسه ها آشنا شوند برسانیم تا با درک آن بتوانند از دستاوردهای ارزشمند به دست آمده به خوبی حفظ و حراست کنند .

در این جلسه در خصوص نحوه اجرای گلباران مزار شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا، نواختن زنگ پایداری، کتابخوان دفاع مقدس، اعزام راویان فتح به مدارس و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس برای دانش آموزان و برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال است تبادل نظر بعمل آمد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز