خبرگزاری کار ایران

به میزبانی کره جنوبی برگزار شد؛

۲ مدال برنز سهم نمایندگان هاپکیدوی گیلان در مسابقات جهانی مسترشیپ ۲۰۱۹

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۴۸۰

نمایندگان هاپکیدوی whc گیلان ۲ مدال برنز مسابقات جهانی مسترشیپ ۲۰۱۹ را کسب کردند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان، مسابقات جهانی هنرهای رزمی مسترشیپ ۲۰۱۹ با حضور ۴ هزار رزمی کار از یکصد کشور جهان در شهر چونگ جو کره جنوبی برگزار شد که ۲ نماینده گیلانی در ترکیب تیم ۳ نفره ایران در بخش کیوروگی این رویداد جهانی با هم به رقابت پرداختند‌ و پرونده این دیدارها در بخش گیوروکی (مبارزه) با کسب ۳ مدال برای ایران بسته شد.

بنابراین گزارش، رضا شجاعی از گیلان در وزن ۶۰- در اولین دیدار با شکست مقابل حریف کره ای خود نوسوچان به مدال برنز دست یافت و یونس هاشم پور پاشاکی دیگر نماینده گیلانی در وزن ۸۰- نیز در سخت ترین دیدار خود با امتیاز ۸ بر صفر و مغلوب کردن حریف سوئیسی گومیزوبرون به مرحله نیمه نهایی رسید و سپس در مرحله فینال نیز مدال برنز را تصاحب کرد.
 
همچنین علی خانتبار دیگر نماینده هاپکیدوی ایران از استان مازندران در وزن ۷۰- با شکست حریف خودبه مرحله نهایی راه یافت و در بخش فینال نیز توانست به مدال نقره دست یابد که در مجموع ۳ مدال ۱ نقره و ۲ برنز در بخش کیوروگی (مبارزه) سهم ایران شد و هر سه شرکت کننده مدال مسترشیپ ۲۰۱۹ کره جنوبی را در این بخش بدست آوردند.

گفتنی است محمدرضا هاشم پور پاشاکی دبیر کل کنفدراسیون جهانی هاپکیدوwhc تیم سه نفره ایران را در این مسابقات همراهی کرد و محمد رضا ایزدیار نیز بعنوان نماینده و مسوول هاپکیدو whc گیلان فعالیت می کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز