خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان عنوان کرد:

ضعف از تولید نیست مشکل فروش داریم

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۹۱

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان در همایش دیجیتال مارکتینگ از ضعف فروش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، روهام قلیچی گفت: دیجیتال مارکتینگ در عصر حاضر به یک ضرورت برای موفقیت کسب و کارهای بدل شده است و با توانمندی‌های جوانان این مرز وبوم، عمدتا ضعف از تولید نیست مشکل فروش داریم.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر،اظهار داشت: افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل های هوشمند و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه تولیدکنندگان و تجار قرار گرفته است.

وی افزود: دیجیتال مارکتینگ با منطبق ساختن خود با اصول بازار و استفاده از رویکردهای مختلف، کاربردپذیری آن‌ها را با زندگی مجازی مشتریان در عرصه وب و اینترنت ممکن کرده و تجارت ، کسب‌وکار و مبادله را با سرعتی برق‌آسا به عرصه اینترنت کشانده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می شود.

قلیچی گفت: سمینار بزرگ « دیجیتال مارکتینگ» با استقبال پرشور و بی‌سابقه علاقمندان در سالن بزرگ نیروی انتظامی رشت با حضور بی نظیر بیش از 600 نفر از مشتاقان این حرفه برگزار شد .

قلیچی با ابراز خرسندی از حضور بسیار شرکت کنندگان فهیم در این سمینار اظهار داشت: این استقبال نشانگر پتانسیل‌های انسانی ارزشمند و تعالی‌نگر در استان است و عزم این مرکز را در برگزاری سلسله وار آموزش‌ها راسخ تر از گذشته می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز