خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان:

حمل و نقل دریایی موتور محرک تجارت بین المللی است/ نیازمند سرمایه‌گذاری در حمل نقل دریایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۲۲۷

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: حمل و نقل دریایی موتور محرک تجارت بین المللی بوده که نیازمند سرمایه گذاری و شناسایی بازارهای هدف است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،حمیدرضا آبایی در دیدار با مدیر عامل بانک مهر اقتصاد کشور با اشاره به اهمیت حمل و نقل دریایی اظهار داشت: حمل و نقل دریایی حلقه ای ویژه در زنجیره اقتصاد بازار جهانی است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه حمل و نقل دریایی نقطه قوت برای اقتصاد هر کشور بوده است، افزود: این نقطه قوت، موتور محرک تجارت بین المللی بوده که نیازمند سرمایه گذاری و شناسایی بازارهای هدف است.

وی با اشاره به قدمت بالای مجتمع بندری انزلی خاطرنشان کرد: بندرانزلی با قدمتی بیش از ۱۰۰ سال به همراه تجربه، همواره در بنادر شمال به عنوان یک برند مهم قابل توجه بازرگانان، تجار و خطوط کشتیرانی بوده است.

 آبایی با  اشاره به حمایت بانک ها از تجار و سرمایه گذاران و همچنین ارائه تسهیلات به آنان گفت: قرار گرفتن در مسیر کریدورهای جهانی، نزدیکی به بنادر مهم کشور روسیه  و آذربایجان و از همه مهمتر نزدیکی به مراکز اصلی و صنعتی کشور، آن را نسبت به سایر بنادر ایرانی حاشیه دریای خزر متمایز کرده است.

در ادامه این نشست، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک مهر اقتصاد ضمن بررسی وضعیت تخلیه و بارگیری و ترانزیت کالا مجتمع بندری انزلی و  تشکر و قدردانی از تمامی فعالان اقتصادی کشور که برای توسعه و رونق اقتصاد کشور تلاش می کنند، از مجتمع بندری انزلی بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز