خبرگزاری کار ایران

زارع در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان:

تفکر و اعتقاد برنامه ای، مشارکت و هم افزایی رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۸۱

سرپرست استانداری گیلان آینده نگری و بهره گیری از اطلاعات به روز مبنای تصمیم گیری ها باشد، گفت: تفکر و اعتقاد برنامه ای، مشارکت و هم افزایی رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه‌ای است.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همواره اندیشیدن و برنامه ریزی پیش از هر اقدام برای رسیدن به هدف، برای بشر و جامعه بهترین راهکار برای پیمودن مسیر توسعه بوده است.

وی با تاکید بر لزوم هم اندیشی، هم افزایی و گفتمان سازی بیشتر برنامه ای تصریح کرد: شورای برنامه ریزی امکان بکارگیری اندیشه گروهی و رسیدن به خرد جمعی برای تصمیم سازی بهتر را تحقق می بخشد.

زارع با تأکید بر لزوم اعتقاد به اجرای برنامه های توسعه‌ای و اسناد بالادستی میان مدت و بلند مدت از جمله برنامه ششم توسعه و سند آمایش سرزمین در جهت توسعه پایدار در استان و کشور بیان داشت: لازم است تا با همگرایی و تلاش جمعی با جدیت در این مسیر گام برداریم.

سرپرست استانداری گیلان به ظرفیت بالای استان گیلان و امکان توسعه همه جانبه آن اشاره و تصریح کرد: تغییر نگاه توسعه ای سنتی به نگاه توسعه سبز- آبی، با رویکردهای توسعه اقتصادی دریا محور، تقویت و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات، توسعه بوم گردی و گردشگری خلاقانه و نیز توجه به کارآفرینی می‌تواند آینده امیدبخش برای استانمان را ترسیم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز