خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد:

اعضای شورا بدهکار مردم هستند/ شورا نباید با اقدامات خود باری بر دوش مردم اضافه کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۳۷۲

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه عدم تشکیل جلسات شورا مانع انجام امور نخواهد شد، بیان داشت: انتظار داریم همه اعضای شورای شهر در جلسات و در کنار ما حضور داشته باشند؛ زیرا همه اعضای شورا باید بدانند که بدهکار مردم بوده و هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی‌پور، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت پس از به حد نصاب نرسیدن جلسه بابت عدم حضور تعدادی از اعضای شورا، اظهار داشت: حتی اگر ده جلسه دیگر شورا نیز با تأخیر همراه باشد جلسه را لغو می‌کنیم. هیچ جلسه‌ای نباید بیش از ۳۰ دقیقه تأخیر داشته باشد و از این پس پرتال شورا تمام تأخیرها برای حضور در جلسات را باید به اطلاع شهروندان برساند.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه سه تن از اعضای شورای شهر رشت در خارج از استان حضور دارند، ادامه داد: متأسفانه سایر غایبین جلسه هیچ پاسخی به تماس‌ها و پیامک بنده برای حضور در جلسه ندادند.
 
حاجی پور با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه اعضای شورا خدمت به مردم است، تصریح کرد: ۱۰ روز است که طرح‌ها و لوایح شورا بر زمین مانده. در جلسه امروز چند طرح و لایحه مهم داشتیم که یکی از آن‌ها نامه اعتراض فرمانداری شهرستان رشت در خصوص چند مورد از مصوبات جلسه بود که یکی از آن‌ها در خصوص زمینی بود که به‌صورت رایگان در منطقه سلیمانداراب در اختیار شهرداری قرار می‌گرفت که با عدم تشکیل جلسه و با توجه به اینکه امروز آخرین روز پاسخگویی رسمی شورا به نامه فرمانداری بود، دیگر امکان پاسخگویی به اعتراض وجود نخواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه عدم تشکیل جلسات شورا مانع انجام امور نخواهد شد، بیان داشت: انتظار داریم همه اعضای شورای شهر در جلسات و در کنار ما حضور داشته باشند؛ زیرا همه اعضای شورا باید بدانند که بدهکار مردم بوده و هستند.
 
رئیس شورا با بیان اینکه هرگز به دنبال سمت و جایگاه نبوده‌ام، اذعان داشت: اگر همین امروز اعضای شورا بخواهند از سمت ریاست شورا استعفا خواهم داد تا مجدداً انتخابات هیئت‌رئیسه شورا برگزار شود. بنده به دنبال خدمت صادقانه بوده و هستم اما باید بدانیم و قبول کنیم که بسیاری از مردم با شورای شهر قهر هستند. مردم مشکلات زیادی دارند و شورا نباید با اقدامات خود باری بر دوش مردم اضافه کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز