خبرگزاری کار ایران

زارع در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری گیلان؛

آرامش اجتماعی مرهون مشارکت مردم نجیب ما است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۰۹۲

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس قانون برگرفته از شرع مقدس اسلام است، گفت: آرامش اجتماعی موجود در استان گیلان مرهون مشارکت مردم نجیب و تلاش اعضای شورای تامین خصوصا دادگستری و همدلی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نظارتی استان است.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز -شنبه 26مرداد ماه- در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان گیلان که با حضور معاون اول قوه قضاییه و مسئولان استانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه به ویژه شهید بهشتی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه شرع مقدس اسلام، ایدئولوژی توحیدی و بر پایه مشارکت مردم شکل گرفت و استمرار دارد، افزود: مبنا و محور مسیر زندگی، حیات اجتماعی و توسعه هر جامعه‌ای قانون و قانونمداری است.

سرپرست استانداری گیلان به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ما امروز شاهد اقتدار ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند که با همه ی محدودیت های اقتصادی، همچنان مسیر رشد و توسعه را طی می‌کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت و شرایط امروز کشور ما نه تنها برای مسئولان و خدمتگذاران بلکه برای مردم آگاه، هوشیار و فهیم نیز به خوبی قابل درک است، گفت: برای معاندان جمهوری اسلامی و مستکبران نیز به اثبات رسیده است که در شرایط تحریم ظالمانه، غیرقانونی و غیراخلاقی؛ وحدت، همدلی، انسجام و وفاق در بین مردم و مسئولان  تقویت شده و نتیجه آن اقتدار ملی و نظام جمهوری اسلامی است.

 زارع افزود: تحریم های اقتصادی، سیاسی و شخصیت های اجرایی ، سیاسی و نظامی ایران ، اشتباه استراتژیک دیگر دولت آمریکا محسوب می‌شود.

رئیس شورای تامین استان خاطرنشان کرد: در سایه مشارکت مردم نجیب گیلان و وحدت، همدلی مردم و مسئولان و تلاش مستمر اعضای شورای تأمین، امنیت مناسب و آرامش اجتماعی برقرار است که خود زمینه‌ساز سرمایه گذاری اقتصادی در راستای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی و شعار سال است.

 زارع ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های مضاعف مسئولان و مشارکت بیشتر فعالان اقتصادی و تامین شرایط مطلوب‌تر برای سرمایه‌گذاری،  شاهد ایجاد فرصت های شغلی جدید و تحقق اشتغال پیش بینی شده استان در سال جاری باشیم.

سرپرست استانداری گیلان همچنین خواستار توجه بیشتر به اصل پیشگیری از وقوع جرائم، تلاش و کوشش بیشتر در برقراری صلح و سازش و جلوگیری از اطاله دادرسی‌ها شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز