خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در آیین تجلیل از خبرنگاران صداوسیمای گیلان:

پیام رسان باید خبر را طوری برساند که عوام بفهمد و خواص بپسندد/ ایجاد جامعه صالح و فرهیخته از کارکردهای صدا و سیما است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۶۲۹

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تمام سخنان مجریان و گویندگان صدا و سیما زیر نظر خواص است، گفت: رسانه دانشگاه است و آموزش و تربیت از کارکردهای صدا و سیما محسوب می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز آیین تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: کسی که پیام می رساند به دلیل اینکه مخاطبان او مردم عوام و خواص هستند باید طوری مطلب را برساند که عوام بفهمد و خواص بپسندد.

وی ادامه داد: یک پیام رسان به دلیل اینکه مخاطبان متعدد دارد انتشار خبر باید از ظرافت ویژه ای برخوردار باشد.

امام جمعه رشت با تاکید براینکه پیام رسان باید از سعه صدر برخوردار باشد، بیان کرد: البته سعه صدر امری است که تمام مسئولان باید از آن بهره مند باشند.

آیت الله فلاحتی، ایجاد جامعه صالح، عالم و فرهیخته را از جمله کارکردهای صدا و سیما برشمرد و تصریح کرد: اهالی رسانه، خبر و دانش سخن گویندگان، مبلغان و مروجان را می فهمند بنابراین کار سختی در انتقال این مفاهیم به جامعه دارند.

وی با بیان اینکه تمام سخنان مجریان و گویندگان صدا و سیما زیر نظر خواص است، خاطرنشان کرد: رسانه دانشگاه است و آموزش و تربیت از دیگر کارکردهای صدا و سیما محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز