خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار شد؛

توجه به خواسته‌های ناشران و معرفی بیشتر نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۹۸۱

برخی‌ها نمی‌دانند چه کتابی مفید است و باید ناشرانی که کتاب‌های خوب دارند به مردم معرفی شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار توجه به خواسته‌های ناشران و معرفی بیشتر نمایشگاه کتاب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت شامگاه گذشته از نمایشگاه بزرگ کتاب این استان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: کتاب بالا برنده فکر و اندیشه است و افراد اهل مطالعه و کتاب عاشق هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه فرد عاشق کتاب به شهر‌ها می‌رود تا کتاب مورد نظر خود را پیدا کند، تصریح کرد: برخی‌ها نمی‌دانند چه کتابی مفید است و باید ناشرانی که کتاب‌های خوب دارند به مردم معرفی شوند.

قربانی وظیفه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما را معرفی نمایشگاه کتاب عنوان کرد و گفت: در بازدیدی که اکنون داشتم چند ناشر از وضعیت نمایشگاه گله‌مند بودند.

وی افزود: ناشران از انجام نشدن تبلیغات برای نمایشگاه گله‌مند بودند و اعتقاد داشتند مردم از وجود این نمایشگاه آگاهی درستی ندارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بنده اهل کتاب و نشر هستم، خاطرنشان کرد: وقتی یک ناشر از استان دیگر هزینه می‌کند و خود را به این استان می‌رساند انتظار دارد کتاب‌هایش در نمایشگاه معرفی شود و به فروش رود تا مخارجش به نحوی تامین شود.

وی خواستار توجه به خواسته‌های ناشران و معرفی بهتر و بیشتر نمایشگاه کتاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز