خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری گیلان در مراسم روز خبرنگار:

خبرنگاران مدافعان و مروجان ارزش‌های جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۰۳

سرپرست استانداری گیلان خبرنگاران را مدافعان و مروجان ارزش‌های جامعه خواند که شغل آنها در زمره مشاغل سخت و دشوار است اما به دلیل اینکه در راستای توسعه دانایی محوری جامعه عمل می‌کنند از نتایج عملکرد خود راضی و البته مردم و مسئولان هم قدرشناس آنانند.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در مراسم روز خبرنگار که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت، نمایندگان مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی در سالن خاتم الانبیا رشت برگزار شد اظهار داشت: یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی می دارم و مناسبت خجسته روز خبرنگار را صمیمانه تبریک می گویم. 

سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد؛  نظام‌ جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی است و در این نظام سیاسی مردم سالار ، رسانه ها نقشی مهم و بی بدیل دارند.
 
وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در ایجاد، استمرار و تقویت مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در حاکمیت، همواره نقش آفرین بوده اند، افزود: در چنین شرایطی اصحاب رسانه ضامن تقویت جمهوریت نظام اسلامی هستند.
 
زارع اضافه کرد: نقش پررنگ رسانه ها در نظام های دموکراتیک و مردم سالار موجب تقویت آزادی اندیشه ، قلم و بیان می شود.
 
سرپرست استانداری گیلان، مطبوعات و رسانه ها را رکن موثر چهارم دموکراسی خواند و بر لزوم فراهم کردن زمینه رقابت سازنده در بین اصحاب رسانه در سطح ملی و استان گیلان تأکید و خاطر نشان کرد: امروز می‌توان با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات ، کیفیت تولیدات رسانه ای را پیوسته ارتقا داد.
 
نماینده عالی دولت در گیلان ، عنوان داشت: گیلان در پیشینه و تاریخ شکل گیری مطبوعات و رسانه ها  از پیشگامان کشور بوده و اکنون نیز در این حوزه از استان های پیشرو کشور است.
 
زارع تصریح کرد: اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و آموزش های عمومی در راستای توسعه یافتگی جامعه، موثر و با  صداقت، عدالت  و انصاف خود صدای رسای جامعه هستند که البته می‌توانند زمینه ساز خدمات بیشتر مسئولان شوند.
 
وی با اشاره به نگاه و اعتقاد دولت تدبیر و امید به اهمیت، نقش و جایگاه رسانه ها گفت: برنامه های دولت در راستای شفاف سازی بیشتراست و همه دستگاه های اجرایی باید خبرنگاران را یار و همکار و مشاوران امین خود جهت خدمت رسانی بهتر به مردم بدانند.
 
سرپرست استانداری گیلان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری گفت: انتظار دارم اصحاب رسانه، زمینه ساز مشارکت و حضور حداکثری مردم برای خلق حماسه ای بزرگ باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز