خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم در پیام تبریک "روز خبرنگار" تأکید کرد:

نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه در افزایش سطح آگاهی و تقویت امید، نشاط و بالندگی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۷۸

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن "هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار"، بر نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه در افزایش سطح آگاهی و تقویت امید، نشاط و بالندگی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش ایلنا،  متن پیام دکتر غلامی به شرح زیر است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

جهان امروز جهان ارتباطات و رسانه‌هاست و زندگی در عصر حاضر بدون رسانه و خبر قابل تصور نیست. در چنین زمانه‌ای، خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌مثابه سفیران عرصه دانایی و روایتگران صادق و امین مردم نقشی بی‌بدیل در افزایش سطح آگاهی و تقویت امید، نشاط و بالندگی در جامعه ایفا می‌کنند.

بر این باورم اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و مناسب دستاوردهای مجموعه بزرگ آموزش عالی و انعکاس بهنگام روند رشد شتابان فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه به جامعه علمی و دانشگاهی و ملت شریف ایران، مرهونِ خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای در آگاهی‌بخشی، روشنگری، تقویت امید اجتماعی در میان نخبگان و آحاد جامعه به ایفای نقش می‌پردازند.

اینجانب ضمن پاسداشت تلاش‌های حرفه‌ای خبرنگاران و صاحبان قلم، "هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار" را تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و توفیق خدمت در راه حقیقت و تعالی روزافزون ایران عزیز را مسئلت دارم.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، بهره‌گیری از سرمایه‌ها و ظرفیت‌های گران‌سنگ جامعه علمی و نخبگانی کشور و همکاری‌های ارزنده اصحاب محترم رسانه، بتوانیم بیش‌ازپیش در مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی و کمک به حل مشکلات و مسائل اساسی جامعه و مردم گام‌های مؤثرتری برداریم؛ ان‌شاءالله.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز