خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت در دیدار با مدیر عامل شرکت گاز گیلان تاکید کرد:

لزوم تدابیر ویژه برای ترمیم نوار حفاری ها

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۵۲۰

شهردار رشت در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان بر لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای ترمیم نوار حفاری خیابان ها و معابر در جهت کاهش حوادث و تصادفات شهری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر حاج محمدی در این نشست گفت: در انجام حفاری با همکاری دو طرف یک روش کار جدید در پیش گرفته خواهد شد.

وی افزود: شهرداری خواهان دریافت منافع از خدمات شرکت گاز نبوده و نیست اما به دلیل هزینه های فراوانی که ترمیم حفاری های مختلف برای شهرداری در بر دارد باید در زمینه ترمیم نوار حفاری ها با شرکت گاز استان یا هر دستگاه حفار دیگر به توافق برسیم.

شهردار رشت سپس گفت: طبق قوانین و مقررات موجود دستگاه های حفاری کننده موظف به ترمیم ناحیه و نوار حفاری ایجاد شده، هستند.

حاج محمدی خاطر نشان کرد: بیشتر حادثه های درون شهری به دلیل حفاری های موجود رخ می دهد از این رو باید برای این موضوع مهم که به حفاظت جان شهروندان مرتبط است، تدابیر ویژه اندیشیده شود.

وی ادامه داد: هزینه تمام شده ترمیم و لکه گیری برای شهرداری به ازای هر مترمربع مبلغ قابل توجهی است و پرداخت این مبالغ در مجموع حفاری ها برای شهرداری دشوار خواهد بود.

شهردار رشت با تاکید بر بیان روش کار در ترمیم حفاری هایی که شرکت گاز انجام می دهد، تصریح کرد: نباید طوری شود که هر روز شاهد کنده کاری های جدید در هر منطقه از شهر باشیم و شرکت گاز باید از پیش، نواحی مورد نظر حفاری خود را به شهرداری اعلام کند.

حاج محمدی همچنین گفت: شهرداری هم در راستای همکاری و خدمتگزاری به مردم، همکاری لازم را با شرکت گاز اعمال می کند و آمادگی های لازم را نیز در این زمینه دارد.

احمد رمضانپور عضو شورای اسلامی شهر رشت هم که در این نشست حضور داشت گفت: دستگاه های حفاری کننده یا باید خود اقدام به ترمیم نواحی حفر شده کنند و یا انجام این کار را به شهرداری بسپارند و در اجرای این اقدام همکاری کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز