خبرگزاری کار ایران

در چهار ماهه اول سالجاری ثبت شد؛

افزایش 15 درصدی تماس‌های مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۱۲

رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از افزایش 15 درصدی تماسهای مردمی با مرکز شبانه روزی 122 این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا ناطقی رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان درباره دلایل افزایش این تماس‌ها را برشمرد و گفت: تبلیغات محیطی شماره تماس 122 در محیط‌های اجتماعی، خودورها در سطح استان و ... تبلیغات بر روی قبوض آب بها و تیزرهای تبلیغاتی عملکرد شرکت در رسانه های دیداری و شنیداری از مهمترین دلایل افزایش تماس با مرکز 122 بوده است.

وی حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت در برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز گیلان را نیز در تبلیغات مرکز 122 بسیار موثر دانست و افزود: تعداد تماس‌های مرکز 122 در 4 ماهه اول 98 تعداد 31686 تماس و متوسط تماس های روزانه را 256 تماس عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه در 4 ماهه اول سال قبل تعداد 27604 و متوسط تماس روزانه در مدت مشابه سال قبل تعداد 223 تماس بوده است که 15 درصد رشد را نشان می دهد.

ناطقی تعداد خدامات 4 ماهه اول سال 98 را بررروی IVP تعداد 40200 خدمت با متوسط روزانه 324 خدمت عنوان کرد و اضافه کرد: فروش انشعاب غیرحضوری تعداد 3960 فقره که چهار و نیم درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز