خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری گیلان :

پیشگیری، مبارزه و مقابله با قاچاق کالا عاملی برای رونق تولید است

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۲۱۵

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه پیشگیری، مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز عاملی برای رونق تولید است، گفت: علاوه بر اقدامات مقابله ای و پیشگیرانه، ترویج فرهنگ استفاده از کالاها و تولیدات داخلی عاملی مهم و تأثیرگذار برای تقویت باور استفاده از محصولات و تولیدات داخلی توسط هموطنان است که می تواند توسط صدا و سیما، سازمان‌های مردم نهاد، اتحادیه ها و اصناف و ارگان های فرهنگی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان  اظهار داشت: یکی از ستادهای فعال کشور در راستای اقتصاد مقاومتی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی با اشاره به اهمیت و تقویت اصل درون‌‌زا بودن سیاست اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی از تولیدات داخلی خصوصاً تولیدات استان حمایت بیشتری کنند.
 
سرپرست استانداری گیلان در بخش دیگری از سخنانش گفت: سازمان‌های نظارتی، اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های اقتصادی، کارکنان و کسانی که به هر نوعی در موضوع قاچاق دچار آلودگی شده‌اند را شناسایی، بررسی و رسیدگی و با آنان برخورد جدی قانونی کنند.
وی با اشاره به دستور العمل شیوه نامه بازرسی از خودروها با تشخیص مبارزه به ظن قاچاق تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف خود احترام و کرامت انسانی شهروندان را رعایت کند.
 
سرپرست استانداری گیلان در پایان تصریح کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی و محاکم قضایی نیز عاملی بازدارنده است که با ایجاد شعب جدید تسهیل می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز