خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت :

نرخ بیکاری در رشت بالاست/ مدیران شهرستان نباید منتظر تصمیم پایتخت باشند

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۲۹۲

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برای بهبود معیشت و افزایش درآمد و رونق تولید باید در پایتخت برنامه ریزی و تصمیم گیری شود، گفت: اما اینکه ما فقط منتظر تصمیم پایتخت باشیم و تماشا کنیم امری نادرست است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت،میرشمس مومنی‌زاده فرماندار رشت ظهر امروز در جلسه آموزش‌های مهارتی شهرستان اظهارداشت: آموزش‌های مهارتی در اشتغال و پرداختن به مسایل معیشتی از اولویت‌های اصلی نظام است و حساسیت ویژه ای دارد.

وی افزود: مهارت آموزی بسیار مهم است و تمامی دهیاران و بخشداران و شهرداران باید از ظرفیت‌های موجود برای آموزش مهارت و ایجاد اشتغال بهره گیرند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برای بهبود معیشت و افزایش درآمد و رونق تولید باید در پایتخت برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شود، گفت: اما اینکه ما فقط تماشا کنیم امری نادرست است و مدیران محلی در روستاها و بخش ها و شهرستان‌ها نباید خود را جدا از این چرخه بدانند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات مربوط به تسهیلات اشتغال روستایی ظرفیت بسیار خوبی است که دولت با وجود همه تنگناها و محدودیت‌ها آنها را در اختیار ما قرار داده است، افزود: اما در شهرستان رشت با همه پیگیری ها نتوانستیم سهم اشتغال را جذب کنیم.

مومنی زاده گفت : در شهرستان نرخ بیکاری بالایی داریم که موضوع مهارت آموزی از این رو بسیار مهم است .

فرماندار رشت با بیان اینکه جلسات مختلف از جمله اشتغال و کارگروه رفع منابع تولید باید منجر به خروجی و رفع مشکلات باشد، گفت: مسئولان مربوطه در شهرستان رشت اشراف کافی بر امور مربوطه به حوزه شان داشته باشند و سرکشی از واحدهای تولیدی و صنعتی و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز