خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

می‌توان کمبودها را با وصول مطالبات برطرف کرد/حقوق معوقه موجب بی‌انگیزگی کادر درمانی شده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۹۸۷

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه کمبودها بیشتر از خدمات دیده می‌شود و حدود ۶۰۰ میلیارد تومان طلب داریم، گفت: می‌شود با وصول آنها کمبودها را برطرف کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان سالاری رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم معارفه خود که با حضور قائم مقام وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۷۳ تا امروز شاهد تلاش‌های روسای این دانشگاه بوده ام و امروز شاهد نتایج تلاش این عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه کمبودها بیشتر از خدمات دیده می‌شود و حدود ۶۰۰ میلیارد تومان طلب داریم که می‌شود با وصول آنها کمبودها را برطرف کرد، گفت: کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها موجب صف‌های طولانی در این مراکز می شود.

سالاری با تاکید بر اینکه طلب کادر پرستاری و پزشکی سبب بی انگیزشی آنها در کارشان شده است افزود: همچنین فرسودگی بیمارستان ها از دیگر مشکلات ما است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان داشت: 55 مورد پروژه نیمه تمام داریم که برای تکمیل آنها به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پذیرش دانشجو و پیگیری تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی باید افزایش یابد گفت: همچنین تجهیز و ساخت سایت لاکان، تقویت بهداشت خانواده، پیگیری ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی، فعال‌سازی درمانگاه های پزشکی، ساماندهی اورژانس‌ها، توجه به تامین داروهای مورد نیاز ، تلاش جهت جذب اعتبارات پژوهشی ،مدیریت کسورات بیمه ای و پیگیری بدهی پرستاری از اولویت های کاری بنده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز