خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان :

لزوم گسترش و توسعه رشته ورزشی اسکیت/ گیلان پتانسیل‌های زیادی در این رشته ورزشی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۳۲۵

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: رشته ورزشی اسکیت نیازمند توسعه در استان است.

به گزارش ایلنا از رشت، مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : صحبت‌هایی در خصوص توسعه  ورزش اسکیت توسط اعضای مجمع مطرح شده است که امیدواریم تمامی این موارد در کل موجب گسترش و توسعه ورزش اسکیت شود.

وی در خصوص انتخاب ریاست هیات افزود : سه بار متوالی فراخوان تجدید شد و حتی سرپرست اعلام شد که این ذهنیت ایجاد نشود که ما به دنبال انتخاب فردی خاص برای هیات هستیم اما در خصوص اسکیت گیلان حساسیم و امیدواریم که این رشته ورزشی به جایگاه واقعی خود برسد.
 
بخشی اضافه کرد : سالهای زیادی است که اسکیت استان گیلان در شهرستانها نیز گسترش یافته است اما در نهایت انتظار ما این است که سهمی را در کشور به عنوان نماینده ی گیلان داشته باشیم البته در زمینه سخت افزاری در این رشته با مشکلاتی روبرو هستیم ولی این بحث ها نباید مانع این شود که این رشته را کنار بگذاریم.
 
بخشی ادامه داد : در مقطعی امکانات برای هیات ایجاد شد که بتواند ظرفیت های خود را به کشور نشان داد و ورزشکار عضو تیم ملی داشتیم و در لیگ نیز در جایگاه نخست بودیم اما با کمرنگ شدن امکانات، استعدادها پسرفت داشته است و یا ورزشکاران به استانهای دیگر رفته اند .
 
وی گفت : باید این مساله مدیریت شود و در شهرستانهای مختلف با در نظر گرفتن سالن و ساعت‌هایی برای این رشته ، اداره کل ورزش و جوانان تمامی سعی و تلاش خود را خواهد کرد که این رشته جایگاه خود را پیدا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت : در خصوص اخذ میزبانی مسابقات در رده های مختلف نیز اداره کل ورزش و جوانان گیلان این قول مساعد را می دهد که به جهت رونق مجدد رشته ی ورزشی اسکیت این فضا را فراهم کنیم.
 
بخشی خاطر نشان کرد : باید از استان نماینده ای برای این رشته ورزشی در سطح کشور داشته باشیم چون پتانسیل های خوبی در اسکیت در گیلان دارا هستیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز