خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

سپاه عاشورا به هیات‌های ورزسی آذربایجان شرقی کمک مالی کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۶۰

حمایت سپاه عاشورا از هیاتهای ورزشی در ارتقاء ورزش آذربایجان شرقی نقش دارد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: حمایت سپاه عاشورا از هیات‌های ورزشی در ارتقاء ورزش آذربایجان شرقی نقش دارد.
سید محمد شروین اسبقیان که در نشست، روساء هیات‌های ورزشی، فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با فرمانده سپاه عاشورا سخن می‌گفت با اشاره به موفقیت‌های اخیر ورزش استان گفت: ورزش آذربایجان‌شرقی در سال ۱۳۹۲ در شش ماهه اول شاهد اتفاقات بسیار خوبی در ورزش بود و بایستی به افتخارات کاراته کاران در بازیهای کشورهای اسلامی، مدال طلای طلا و برنز فرزاد باهر ارسباران و مهسا پوررحمتی، صعود عظییم قیچی ساز به قلل بالای ۸۰۰۰ متر جهان، طلای یونس سرمستی در قهرمانی جهان، موفقیت‌های تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ بر‌تر را بایستی گوشه‌ای از این افتخارات دانست.
اسبقیان افزود: در سال ۱۳۹۲ در شش ماهه اول آن نسبت به سال ۱۳۹۱ بیش از ۲۷۵ درصد رشد در تمامی بخش‌ها حوزه ورزش استان داشته است و این نشان از روند رو به رشد ورزش استان در سال ۹۲ است.
وی اضافه کرد: در سال ۱۳۹۲،۲۷ مورد رقابتهای قهرمانی کشور، ۹۵ مورد شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور، ۵۶ برگزیده به تیم ملی، ۸۷۳۷۸ نفر بیمه ورزشی و ورزشکار سازمان یافته، ۲۱۲ مدال انفرادی در قهرمانی کشور، ۳۰ مدال تیمی در رقابتهای قهرمانی کشور، ۱۰ مدال، ۱۷ مدال و ۱۵ مدال رنگارنگ در رقابتهای آسیایی، جهانی و بین المللی کسب شده است.
اسبقیان خاطرنشان کرد: این افتخارات در سایه تلاش حمایت مسئولین و تلاشهای روساء هیاتهای ورزشی استان و شهرستان‌ها بدست آمده و بایستی از حمایت سپاه عاشورا از هیاتهای ورزشی در ارتقاء ورزش استان قدردانی کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این نشست خواستار کمک مالی سپاه عاشورا به هیاتهای ورزشی استان در سال ۹۲ شد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی همچنین با تبریک دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یکی از وزین‌ترین و درخشان‌ترین برگ‌های تاریخ انقلاب اسلامی است و شاید در تاریخ ایران اسلامی بی‌نظیر باشد و هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب است تا تجارب ایثارگری‌های رزمندگان به نسل جدید است.
اسبقیان افزود: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و زرین‌ترین یادگارهای موجود است به ویژه در این ۳۴ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد.
اسبقیان بر تکریم دفاع مقدس در طول سال تاکید کرد و گفت: نه فقط در هفته دفاع مقدس بلکه باید تمامی در ایام سال با ایجاد فرصت‌های مختلف بیان کنیم که دفاع مقدس چگونه آغاز شد، با چه نیت و حرکتی ادامه پیدا کرد و چگونه پایان یافت.
وی درباره وظیفه نسل جوان در برابر جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: جوانان این فرهنگ و اعتقادی که برای ایجاد چنین برگ زرینی در تاریخ شد را باید دنبال کنند و ببینند علت چه بود.
اسقبقیان افزود: نسل جدید انقلاب باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و در مسیر آن‌ها حرکت کنند و این امر با مرور خاطرات شهدا، جانبازان و آزادگان می‌سر می‌شود که فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تقویت می‌شود و جوانان می‌آموزند با ایستادگی در برابر ظلم می‌توانند سربلند زندگی کنند.
در نشست روساء هیاتهای ورزشی آذربایجانشرقی با سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا، از سوی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی سکه بهار آزادی به فرزاد باهر ارسباران و مهسا پورورحمتی قهرمانان رقابت‌های شمشیربازی امیدهای آسیا در کویت اهداء شد.
همچنین از سوی هیات‌های ورزشی و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی لوح یادبودی و لباس ورزشی به سردار پورجمشیدیان اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز