خبرگزاری کار ایران

تبریز آماده برگزاری شایسته رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۱۰

حضور ۸ تیم در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در تبریز قطعی است و احتمال افزایش تا ۱۲ تیم نیز وجود دارد. / پیش از آغاز رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز یک دوره تورنمنت بین المللی نیز تیر ماه ۹۳ در این شهر برای آمادگی تیم ملی جوانان کشور برگزار می‌شود و اردوهای تیم ملی نیز به صورت مستمر به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

ایلنا: نشست مشترک سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و جلال کوزه‌گری رییس فدراسیون هندبال ربرای برگزاری شایسته و هماهنگی برای میزبانی تبریز برای رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این نشست گفت: رقابتهای قهرمانی هندبال جوانان آسیا با توجه به انتخابی بودن رقابتهای قهرمان جهان سطح فنی مسابقات را افزایش داده و به قطع یقین تبریز و آذربایجان شرقی با توجه به پیشینه بسیار خوب در برگزاری رقابتهای مهم آسیایی، این بار نیز توان و ظرفیت خود را برای میزبانی شایسته رقابت‌ها نشان خواهد داد.
" سیدمحمد شروین اسبقیان " خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات طی ۱۲ روز برگزار می‌شود، لذا فرصت خوبی برای مطرح شدن نام تبریز و آذربایجان شرقی ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات در تبریز می‌تواند تاثیر به سزایی در روند توسعه ورزش و افزایش انگیزه ورزشکاران استان داشته باشد.
اسبقیان با اشاره به بازدید دبیر کنفدراسیون هندبال آسیا از امکانات ورزشی تبریز، گفت: برگزاری مسابقات جوانان آسیا در تبریز مورد موافقت قرار گرفته و با اعلام حمایت استاندار آذربایجانشرقی از این رقابت‌ها، شاهد برگزاری رقابت‌ها در سطح عالی خواهیم بود.
وی گفت: هندبال یکی از رشته‌های پرطرفدار و بومی استان در گذشته بوده و اداره کل ورزش و جوانان استان در کنار فوتبال به رشته‌هایی مانند هندبال و سایر ورزش‌های سالنی هم توجه می‌کند، به ویژه اینکه با وجود آب و هوای سرد استان، تقویت ورزش‌های سالنی به منظور تداوم فعالیت‌های ورزشی در طول سال ضرورت بیشتری دارد.
اسبقیان افزود: پیش از آغاز رقابت‌ها در تبریز یک دوره تورنمنت بین المللی نیز تیر ماه ۹۳ در تبریز برای آمادگی تیم ملی جوانان کشور برگزار می‌شود و اردوهای تیم ملی نیز به صورت مستمر به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.
- شاهد بهترین دوره رقابت‌ها در تبریز خواهیم بود
رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست گفت: به برگزاری شایسته مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز ایمان داریم و شاهد بهترین دوره رقابت‌ها در تبریز خواهیم بود.
وی ضمن قدردانی از استاندار آذربایجان شرقی به خاطر حمایت‌های وی از ورزش استان، گفت: قطعا همت و پشتیبانی ایشان از این حرکت موجب برگزاری مطلوب مسابقات خواهد شد.
کوزه‌گری از قطعی بودن حضور ۸ تیم در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خبر داد و افزود: برای افزایش تیم‌های شرکت‌کننده رایزنی‌های لازم را انجام خواهیم داد و احتمال دارد که تا ۱۲ تیم در این مسابقات شرکت کنند.
رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا مرداد ماه سال ۹۳ در تبریز برگزار و ۳ تیم بر‌تر جواز حضور در مسابقات جام جهانی هندبال را کسب خواهند کرد.
در این نشست در خصوص هماهنگی با شهرداری تبریز، رفع نواقصات سالن، اعتبارات پیش بینی شده بحثو بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز