خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری گیلان در شورای اداری صومعه سرا :

همه مدیران موظف به اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید هستند

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۷۴۶

ارسلان زارع تاکیدکرد: مشی اعتدال از ابتدای شکل‌گیری دولت تدبیر وامید مورد توجه بوده و اکنون نیز باید این مهم در مسیر اهداف و اجرای برنامه های دولت دوازدهم ، سرلوحه کار فرمانداران، معاونین ، بخشداران و مدیران باشد .

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، ارسلان زارع در شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا که با حضور اعضا و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه، در خصوص مباحث روز بین المللی، منطقه و کشور سخن گفت و اظهار داشت: اقتدار وامنیت ایران و نظام جمهوری اسلامی برای همگان مبرهن و به اثبات رسیده است. دوگانگی مواضع ترامپ در برابر ایران و نسبت به موضوع سرنگونی پهباد آمریکایی توسط ایران کاملا مشهود است. او ابتدا در توییتی از نابودی ایران سخن گفته بود، سپس درتوئیت دیگری کمی نرم‌تر ، از مخالفتش با جنگ نوشته و در تازه ترین موضع گیری خود از اشتباه غیرعمدی نظامیان ایران سخن رانده است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: آنچه که امروز جامعه و کشور ما نیاز دارد حفظ و تقویت وحدت، وفاق، همدلی وانسجام ملی است. برای حفظ و استمرار این مهم، لازم است فرمانداران، بخشداران، مدیران استانی و شهرستانی با استمرار تلاش و کوشش خود و تشدید فعالیت های خود ، زمینه‌های رضایتمندی مردم را بیشتر فراهم آورند.

دکتر زارع تاکیدکرد : مشی اعتدال از ابتدای شکل گیری دولت تدبیر وامید مورد توجه بوده و اکنون نیز باید این مهم در مسیر اهداف و اجرای برنامه های دولت دوازدهم ، سرلوحه کار فرمانداران ، معاونین ، بخشداران و مدیران باشد .

وی تاکید کرد : همه مدیران موظف به اجرای برنامه های دولت تدبیر وامید بر مبنای قانونمداری، امانتداری و اخلاق محوری هستند .

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به شعار سال به ظرفیت های اقتصادی وتوسعه ای شهرستان صومعه سرا تصریح کرد: شهرستان صومعه سرا شهرستان ابریشم است . این به معنای ظرفیت ارزشمند کسب وکار و اشتغال است . برای احیا و گسترش نوغانداری بایستی مدیران ذیربط خصوصا جهاد کشاورزی تلاش بیشتری کند.

قابل ذکر است در این جلسه از خدمات آقایان محمد نعمت‌پور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی سابق فرمانداری و داود توفیقی سرپرست بخشداری میرزا کوچک خان تشکر و به جای آنان آقایان محمد حیدری و پرویز روا معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز