خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

برگزاری دوره آموزش بورس برای خبرنگاران گیلانی

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۵۲۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری دوره آموزش بورس برای خبرنگاران این استان با همکاری این اداره کل و سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست خبری جشنواره بورس و رسانه که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد با اشاره به نقش رسانه در آگاهی بخشی به جامعه، اظهار کرد: در حوزه بورس و سرمایه گذاری نیز رسانه نقش مهمی ایفا می‌کند.

فاضلی در ادامه با بیان اینکه یکی از لازمه‌های موفقیت در حوزه سرمایه گذاری داشتن صبر است، افزود: نتیجه بخش بودن سرمایه گذاری زمان‌بر بوده و کسی که صبور نیست نباید وارد حوزه سرمایه گذاری و بورس شود. 

وی با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده است، گفت: در سال رونق تولید و اقتصاد مقاومتی باید به گونه‌ای عمل کنیم که از ظرفیت‌های بی شمار سرمایه گذاری در ایران در راستای تحقق این شعار استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز جوانان ایرانی نسبت به هر موضوعی آگاهی لازم را دارند و باید از این ظرفیت استفاده شود، تأکید کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها به صورت هدفمند برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بهره برد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش بورس برای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان گیلان، گفت: این دوره با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز