خبرگزاری کار ایران

در بازدید استاندار گیلان از شرکت آبفار استان مطرح شد:

آبرسانی به 350 روستای گیلان تا پایان برنامه ششم/ اجرای طرح جامع آبرسانی به 1000 روستای گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۳۶

استاندار گیلان در بازید از شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بر تامین کیفیت منابع آب شرب روستاهای استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،مصطفی سالاری استاندار گیلان در جریان بازدید از واحدهای مختلف شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان و در جلسه ای با مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور؛ بر اثربخشی بیشتر اعتبارات، اقتصادی بودن طرح ها و برون سپاری کارها تاکید کرد.

سالاری با بیان اینکه تامین کیفیت منابع آب شرب روستاها باید با جدیت پیگیری شود، گفت: در زمینه تصفیه آب روستاهای استان، با توجه به موقعیت جغرافیایی و وضعیت آب های زیرزمینی باید از شیوه های خاص همین استان استفاده کرد.

وی با تاکید بر مقرون به صرفه بودن طرح های اجرایی و تلاش برای کاهش هزینه‌ها، افزود: هم اینک 350 روستای فاقد آب شرب در گیلان داریم که امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه به همه آن ها آبرسانی شود.

وی با اشاره به نوسازی تاسیسات فرسوده آبرسانی گفت: با نوسازی این تاسیسات مشکل آب آشامیدنی خیلی از روستاها برطرف خواهد شد لذا شرکت آبفار استان نسبت به اولویت بندی این تاسیسات اقدام کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور استاندار در این شرکت گفت: افزایش رضایتمندی مشترکین هدف اصلی مجموعه آب و فاضلاب روستایی استان است.

محب علی رنج‌ور افزود: مدیران و کارکنان این شرکت تمام توان و تلاش خود را برای تامین کیفیت و کمیّت مناسب آب شرب روستاهای تحت پوشش بکار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح جامع آبرسانی به 1000 روستای گیلان گفت: با تکمیل این طرح، بیشتر مشکلاتی که در حوزه کمّی و کیفی آب شرب روستاهای استان داریم برطرف می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز