خبرگزاری کار ایران

افتتاح هتل رویال ماسال همزمان با هفته میراث فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۲۵۹

هتل رویال ماسال همزمان با هفته میراث فرهنگی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا ازماسال، شهرود امیرانتخابی همزمان با هفته میراث فرهنگی ، در آیین افتتاح هتل رویال ماسال اظهار کرد: شهرستان ماسال از وضعیت خوبی در زمینه صنعت گردشگری برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه ماسال در ایام نوروز رتبه هفتم به لحاظ آمار اقامت کنندگان در مراکز اقامتی ثابت و موقت شهرستان را در استان کسب کرد، افزود: با توجه به زیرساخت‌های گردشگری و تاسیسات اقامتی که در این شهرستان وجود دارد و تحولات جدیدی که در زیرساخت‌های این شهرستان اتفاق می‌افتد، گردشگران راغب می‌شوند در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه مسئله اقامتی ، اشتغالزایی را هم به دنبال دارد، گفت: موضوع سرمایه‌گذاری در شهرستان و جذب سرمایه‌گذاران باید با حمایت مسئولان ادامه پیدا کند.

امیرانتخابی تصریح کرد: دفاتر خدماتی مسافرتی که در شهرستان ماسال فعالیت می‌کنند، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و بیشترین تمرکزشان را برای ورودی به شهرستان حفظ کنند، مناطق ییلاقی و گردشگری ماسال را باید خوب معرفی کنند تا گردشگران را به این سمت بیاورند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خاطرنشان کرد: 200 پروژه تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری یک هزار و 200 میلیارد تومان در سطح استان داریم که تا پایان دولت دوازدهم به پایان  می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سهم ماسال در این زمینه قابل توجه است و باید تداوم پیدا کند تا اتفاقات خوبی در شهرستان رقم بخورد، اظهار کرد: اکنون در موقعیتی هستیم که نباید انتظاری از دولت و اعتباراتش داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز