خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان انجام شد؛

تصویب شیوه‌نامه ساماندهی و بهره‌برداری از سواحل و شناگاه‌ های استان

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۶۷۰

استاندار گیلان با اشاره به فرارسیدن فصل شنا و لزوم ساماندهی سواحل گفت: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در نقاط ساحلی و ایجاد طرح‌های شناگاهی موجب ایجاد شغل بدون نیاز به اعتبارات دولتی، ارائه خدمات بهتر به گردشگران و جلوگیری از آسیب به محیط زیست می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در مجمع مشترک ستاد اقتصادی مقاومتی و ستاد امنیت سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه جلوگیری از آسیب به محیط‌زیست یکی از اهداف ساماندهی سواحل استان است اظهار داشت: با فراخوان پیش‌بینی شده، این عرصه‌ها با مدت زمان معین به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تحت ضوابط تعیین شده و الزامات زیست محیطی واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی می‌تواند با ایجاد سازه‌های چوبی قابل حمل در مقیاس‌های مختلف علاوه بر جلوگیری از آسیب به محیط زیست و استفاده مناسب از بستر دریا در توسعه گردشگری دریایی هم نقش آفرینی کنند تصریح کرد: با ایجاد سازه‌های قابل حمل با نمای چوبی و غرفه‌هایی با خدمات متفاوتی می‌توان اشتغال پایدار برای چهار فصل در سواحل را شاهد باشیم.

گفتنی است در پایان پنجمین جلسه مشترک دو ستاد فوق‌الذکر با دستور بررسی و تدوین شیوه نامه ساماندهی و بهره‌برداری از سواحل و شناگاه‌های استان گیلان که با حضور 18 دستگاه نظارتی، قضایی، امنیتی، انتظامی و اجرایی استان تشکیل شد، این شیوه‌نامه در 26 ماده به تصویب رسید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز