خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری گیلان:

احزاب فعال و پویا موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۲۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان احزاب فعال و پویا را موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: وجود احزاب فعال و توانمند در هر نظام سیاسی، یکی از مهمترین مولفه‌های پویایی مردم سالاری در آن نظام محسوب می‌شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، شورای مرکزی و دبیران شهرستان‌های حزب مشارکت‌های مردمی استان گیلان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دیدار و گفتگو کردند.

 ارسلان زارع در این دیدار با اشاره به تاریخچه و فراز و نشیب های فعالیت احزاب و تاثیر گذاری آنها در ایران به ویژه در عصر مشروطیت گفت : با وقوع انقلاب اسلامی ، تحول عظیمی در بینش سیاسی مردم و نخبگان ایجاد شد و مشارکت های گسترده عموم را به دنبال داشت.

وی احزاب فعال و پویا را موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: وجود احزاب فعال و توانمند در هر نظام سیاسی ، یکی از مهمترین مولفه های پویایی مردم سالاری در آن نظام محسوب می شوند.

 زارع افزود : احزاب کشورهای در حال توسعه به دلیل عدم توسعه یافتگی کامل جامعه مدنی و مشکلات اقتصادی و فرهنگی با مشکلات و ناکارآمدی هایی مواجه هستند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با اعتقاد راسخ به اجرای اصول قانون اساسی به ویژه اصل بیست و ششم ، تلاش کرده تا زمینه فعالیت بیشتر احزاب را فراهم آورد و برای تحقق این امر مهم فرا جناحی عمل کرده که در آینده نیز چنین خواهد بود.

وی پدیده حزب و تحزب در جهت حفظ کارآمدی و تحقق بهینه وظایف را ضروری خواند و تصریح کرد: امور حزب بصورت پیوسته نیازمند مراقبت ، بهینه سازی و بروز رسانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز