خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

جمعیت هلال احمر، ارتش امدادی و اعتقادی کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۹۳۰

فرماندار آستارا گفت: جمعیت هلال احمر، ارتش امدادی و اعتقادی کشور است .

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در نشست با اعضای جمعیت هلال احمرشهرستان به مناسبت هفته هلال اظهار داشت: جمعیت هلال احمر ارتش امدادی و اعتقادی کشور است زیرا هلال‌احمر سازمانی است که در آن کار و تلاش بر اساس عشق به انسانیت و کمک به همنوع انجام می‌شود.

وی ادامه داد:جمعیت هلال احمر این شهرستان با توجه به گستردگی ماموریت ها نیازمند امکانات جدید است و برای امداد‌رسانی به موقع در حوادث، به توجه ویژه نیاز دارد.

رستم زاد یادآور شد:جمعیت هلال احمر به عنوان ارتش امدادی در کمک رسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان کارنامه درخشانی به یادگار گذاشته و احساس مسئولیت آن قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: توان بالای جوانان برای فعالیت‌های داوطلبانه، با روحیات و فرهنگ ما سازگاری کامل دارد و بیشتر افراد، بدون چشمداشت مادی در این عرصه خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا نیز در این دیدار گفت: فعالیت این جمعیت در این شهرستان در سال 1301 آغاز شد و در طرح فرشتگان رحمت نوروز امسال، 140 بسته کالای ایرانی شامل کیف، کفش، لباس و اقلام غذایی به نیازمندان توزیع کرد.

حسین خورشیدی افزود: این جمعیت در سال های 95 و 96 با عملکرد خوب در آموزش به جامعه هدف و امداد و نجات، رتبه دوم استان گیلان را بعد از آستانه اشرفیه کسب کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز