خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت:

مهارت‌‌آموزی عاملی مهم در ایجاد اشتغال برای جوانان است

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۰۱۶

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: مهارت‌‌آموزی عاملی مهم در ایجاد اشتغال برای جوانان است.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده فرماندار رشت در نشست ستاد سازماندهی امور جوانان شهرستان با بیان اینکه ظرفیت و توانمندی شهرستان در حوزه جوانان بسیار بالاست گفت: اگر با حساسیت و دقت به امور جوانان بپردازیم توانمندی، ظرفیت و قابلیت زیادی درشهرستان وجود دارد و اداره ورزش و جوانان باید به این مقوله بیشتر توجه کند.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: اداره ورزش و جوانان فقط متولی ورزش نیست بلکه باید به حوزه جوانان نیز توجه بیشتری داشته باشد .

وی با بیان اینکه جوانان با ارزش‌ترین سرمایه ملی هستند، اظهار کرد: جوانان به‌عنوان سرمایه‌های ملی جامعه دچار مشکلاتی هستند که در راس آنها اشتغال است و باید در این خصوص برنامه ریزی داشته باشیم.

مومنی زاده مهارت‌‌آموزی را عاملی مهم در ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و تصریح کرد: اقداماتی در زمینه مهارت‌آموزی جوانان انجام شده اما کافی نیست.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که میتواند دامن‌گیر جوانان شود اذعان کرد: باید در سال 98 در ارتباط با کاهش آسیب‌های اجتماعی درحوزه جوانان، تقویت بنیان‌های فکری واعتقادی وارتقای نشاط اجتماعی اقدام موثرصورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز