خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات تکواندو گیلان خبر داد:

حضور تکواندوکار گیلانی در بین برترین های جهان

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۹۴۶

رئیس هیات تکواندو گیلان گفت: با اعلام جدیدترین رنکینگ المپیکی هوگوپوشان از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، آرمین هادی پور از گیلان بهترین رتبه را بین تکواندوکاران ایران در اختیار دارد.

به گزارش ایلنا از رشت،رئیس هیات تکواندو استان گیلان  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی آرمین هادی پور در مکان چهارم خود باقی ماند.

محسن سترگی اظهار داشت: در رده‌بندی اعلام شده که امتیازات سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر به میزبانی کیش نیز محاسبه شده، آرمین هادی‌پور نماینده وزن 58- کیلوگرم با کسب مدال طلا سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و با کسب 314 و 67 صدم امتیاز همچنان در رده چهارم قرار دارد.

وی افزود: فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشور در این وزن نیز که موفق به کسب مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی شد، با 233 و 14 صدم امتیاز در رده دهم قرار دارد.

وی بیان کرد: در وزن 58- کیلوگرم ، تکواندوکارانی از کشورهای کره جنوبی، اسپانیا و روسیه به ترتیب در مکان های اول تا سوم و بالاتر از آرمین هادی پور در رنکینگ المپیکی قرار دارند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: پس از هادی پور تکواندوکار شایسته و ملی پوش استان گیلان که بهترین رتبه (مقام چهارم وزن 58- کیلوگرم) را در اختیار دارد، سجاد مردانی از ایران در وزن 80+ کیلوگرم در رتبه ششم جهان قرار دارد.

سترگی اضافه کرد: هادی پور هم اینک به همراه تیم ملی تکواندو خود را برای حضور قدرتمند در بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 25 تا 29 اردیبهشت‌ ماه در منچستر انگلیس آماده می کند.

وی افزود:آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، دو مدال قهرمانی آسیا ( یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، دو مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 آسیا اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز