خبرگزاری کار ایران

نصرآزادانی می‌تواند جبران کند؛

مغانلو: حضور تکواندوکاران رنکینگی در امارات قطعی است / تعداد نفرات اعزامی مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۶۷

تورنمنت الفجیره مسابقات‌آزاد است که هر کشور با هر تعداد ورزشکار می‌تواند در آن شرکت کند، اما نوع ثبت‌نام این مسابقات و در اختیار نداشتن زمان کافی، باعثشد تصمیم بگیریم با ۱۶ تکواندوکار عازم این رقابت‌ها شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به نوع ثبت نام مسابقات الفجیره، ۱۶ تکواندوکار را به این رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تورنمنت بین‌المللی الفجیره، هفته آینده در الفجیره امارات برگزار خواهد شد که برای این اساس، تیم ملی تکواندوی کشورمان نیز در این مسابقات حضور خواهد یافت. هر چند که تاکنون تعداد نفرات اعزامی مشخص نیست.

بیژن مغانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این‌باره اظهار داشت: حضور بچه‌های حاضر در رنکینگ به همراه گرندپریکسی‌ها در مسابقات الفجیره قطعی است، اما با توجه به نوع خاص ثبت‌نام رقابت‌ها، احتمالا با ۱۶ تکواندوکار راهی امارات می‌شویم.

وی افزود: تورنمنت‌الفجیره مسابقات‌آزاد است که هر کشور با هر تعداد ورزشکار می‌تواند در آن شرکت کند، اما نوع ثبت‌نام این مسابقات و همچنین در اختیار نداشتن زمان کافی، باعثشد تا تصمیم بگیریم با ۱۶ تکواندوکار عازم این رقابت‌ها شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه، به نتایج ملی‌پوشان ایران در مسابقات یونان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت‌های یونان نخستین تورنمنت تکواندوی جهان در سال ۲۰۱۵ بود، خدا را شکر بچه‌ها با دست پر اولین میدان سال جدید را ترک کردند.

وی در مورد عدم رویارویی علیرضا نصرآزادانی با نماینده رژیم اشغالگر قدس گفت: به هر حال این وظیفه‌ای دینی و ملی است که هر ایرانی باید آن را انجام دهد. مطمئنا در مسابقات‌آینده، نصر می‌تواند از دست دادن امتیازات تورنمنت یونان را جبران کند.

مغانلو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در نظر دارید از ملی‌پوشان سابق تکواندو در اردوهای تیم ملی استفاده کنید، یادآور شد: قطعا این کار جزو برنامه‌های ماست. در نظر داریم از قهرمانان‌سابق و همچنین مربیان سراسر کشور به صورت ادواری در اردوهای تیم ملی استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز